#Beauty

澄清:PERFECT MEDICAL真係黑店嗎?佢真係一間唔HardSell既美容院呀!!!

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

只要上網一搜「PERFECT MEDICAL 黑店」,哇,勁多page勁多Blog噴出嚟都係「perfect medical係黑店!」「perfect medical係黑店之最!」「perfect medical黑店中伏記」、「perfect medical黑店避雷」……

 

每次我睇呢啲Blog嘅時候都睇得津津有味,心裡面係三七同情、七分好奇!究竟點解咁多人都指責perfect medical係黑店?我睇左幾篇得出左結論,就係佢地個顧問同埋個治療師超差,根本為左「捽數」就亂咁答應客人。

 

講左個結論先: PERFECT MEDICAL絕對唔係黑店

 

我而家都可以大數perfect medical黑店幾宗罪:

 

perfect medical黑店罪狀 1:呃我話可以Book到繁忙時間,其實根本Book唔到!

 

氹你簽約既時候,顧問梗係你問咩都話得!其實用個腦諗下就知,有無可能你星期四、五去book,星期六日立即有位?你仲想要下午時間咁荀?人地咁大間公司咁多客,有咩可能!

 

Advertisement

而且有啲顧問真係好衰,簽約前問咩時間上黎都話OKOK無問題,絕對有時間俾到你,簽完約根本俾唔到時間你……

 

哪,我個顧問就好醒目!而且我覺得都係正常流程,我通常做完一次就Book埋下個月既檔期,係呀!唔好話「我唔知喎」、「我唔book住啦」、「我再睇下先」……一個月有四個六日,其實空一日出黎有幾難?反正你預左療程就係一個月做一次架啦!我顧問都話「個個都早一個月book架啦,到時唔得最多就cancel或改期」。無論大大小小facial美容店,呢個都係正常操作…..我真係唔係唔明個啲成日話自己book唔到嘅人究竟咩事……做完一次立即book下次啦sis!

perfect medical黑店罪狀 2:唔跟Treartment做!

 

利申,我自己就從來都無遇過咁既情況,不過有一次都幾搞笑,差少少就同治療師開波嗌交……

 

我一直上Perfect medical打斑都正正常常無咩野,色斑穩定變淡ing,但睇得多網上Perfect medical係黑店既經歷,搞到我都疑神疑鬼!

Advertisement

 

有次我上到去面部清潔既時候發現「咦,同平時唔一樣流程既?無啦啦點解陣味咁酸!莫非佢搞錯左幫我做果酸煥膚?」

當時我個腦好亂,攤係張床度諗左N多野,記得睇過一篇話perfect medical係黑店嘅文就係講「治療師亂做療程,幫佢做果酸」。嚇死我,我梗係立即叫停啦!我大聲夾惡咁叫「停!停!停!!!你幫我做咩?我係做打斑唔係果酸!你有無睇板架?」

 

結果治療師話:「上次同你講左,你呢啲荷爾蒙斑要雙管齊下,我而家幫你搽一層薄薄地果酸水,抹走左然後再做機打斑呀!」

 

我都有疑惑「果酸同激光可以一齊做既咩?」,治療師話可以,因為激光係深入肌底,唔會對肌膚表面構成傷害,何況佢幫我搽既係果酸爽膚水,濃度比較低,目的係去死皮兼促進代謝,等斑斑快啲可以褪走。

 

……原來係咁。

Advertisement

講完我都覺得自己有啲大驚小怪,人地只係好心幫我用埋果酸去褪斑!不過,大家千祈唔好以為個個治療師都係咁,我跟開個個跟得好足,有啲人做療程之前唔會「睇板」,所以姊妹們要自己多啲留意,千祈唔好俾佢地做錯野!

 

perfect medical黑店罪狀 3:0效果!出色斑兼會爆瘡?

 

我上網見有sis話用左2皮幾野,做左3、4次,色斑仲係完全無淡到,出新斑而且仲狂爆暗瘡……所以認為perfect medical係黑店!

 

其實愈睇我就覺得愈假。哪,唔係護航或幫邊個!只係講我既疑惑:

 

  1. 如果做到第3次,色斑都無淡到,點解唔同治療師商量做多一步(好似果酸煥膚)或者轉做第二部機呢?我自己都係荷爾蒙斑,做既係皮秒激光,除左皮秒之外,其他激光可能未必對付到「斑王」架!好多時候真係要用埋果酸先有明顯效果!

 

  1. 出新斑就更加大鑊!舊斑唔淡到都算啦,仲出新斑?咁可能呢位sis既情況根本唔適合做佢做緊個Plan!因為激光有個功能就係擊碎底層黑色素細胞,預防新斑出現!如果連新斑都出埋,就真係要同治療師傾下點樣調整個Plan。

 

Advertisement
  1. 又出斑又出暗瘡真係好慘,不過呢個位又係奇怪,激光可以令油脂腺輕微萎縮,令皮膚油脂分泌減少,所以從來都只係聽過做完激光打斑後塊面會變乾,無聽過反而會生暗瘡……我懷疑根本就係呢位姐姐皮膚敏感,生既可能係敏感瘡仔?(若果真係生瘡)Anyway,如果敏感成咁,其實唔止打斑,好多野根本都唔應該做!

 

見好多sis都俾好評

 

我唔係話要幫「perfect medical黑店論」平反,絕對唔係,因為千人千面,1千個人就有1千個perfect medical,我唔會否認你既perfect medical黑店經歷,只可以講「我做過唔係咁」。

 

我都係打荷爾蒙斑,我已經喺perfect medical做咗4年,跟住我個治療師由激光打到皮秒激光,保養效果係愈來愈好,肉眼睇住荷爾蒙斑由豬肝色深色慢慢變得愈來愈淡,到最後陽光之下都睇唔到有斑,而且keep得好好無再返發,而家面上無斑而且白淨,毛孔都keep住細。

 

因為我個治療師好細心一直幫我留意皮膚狀態同調整療程,效果真係好好,所以我Keep住做,而且又逢人就介紹佢地去perfect medical做療程,佢地幾乎由頭到腳趾都可以照顧到!不過比較多人會有打斑既需要啦!

 

到底perfect medical係咪「黑店中既黑店」、「黑店之最」,我覺得可以自由心證,唔做過係無say!

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。