#Travel

華欣Resort推介 | Sheraton Pranburi Villas

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

香港係2022年尾終於放寬回港措施,大家係咪同我一樣已經忍不住出外飛返轉呢?我早排飛完泰國曼谷,仲留咗兩晚係華欣,兩晚都係打卡一流的resort住,如果揾緊酒店的你可以參考下哦(⁎⁍̴̛ᴗ⁍̴̛⁎)

我係Klook book了車,由機場坐3hr直到酒店。一落車就去了呢個世外桃源的酒店:Sheraton Pranburi Villas,呢間Resort無論咩價位的房間都會有私人泳池,好啱情侶過二人世界、又或者閏密瘋狂打卡之旅。

温馨一提,大家無論Book酒店還是撘車都要小心,華欣有兩間Sheraton酒店,而另一間酒店叫Sheraton Hua Hin Resort & Spa,呢間的私隱度無Pranburi咁正㗎!

係半户外的Lobby check-in途中,職員會遞上有凍冰冰的welcome drink。手續完成後,職員就會先帶我們入房了,行李因為地面不平,會稍後用車仔送到。

Advertisement

步入間房,見到的畫面同網上的相片簡直係一模一樣!木屋仔好寬敞,而且一開房玻璃門就有私人的按摩池及泳池。去旅行除了行街,係間房靜靜地曬下太陽都好relaxing!

註:雖然房間上面有風扇,不過間房係有冷氣的。

木屋仔內係雙洗手盆設計,另外Toilet及落地玻璃的沖涼區是乾濕分離。此外,房間範圍內仲有一個户外的淋浴間。有興趣試下户外沖涼不仿試下(笑)。

其實酒店位於海邊,同時有10幾至20個小攤位賣野食,超建議大家可以係黃昏時間去行下。除了望住海平線、聽住海浪的聲音去睇日落,仲可以買野食返酒店做Dinner。

Advertisement

最後買了兩人份量的晚餐:有原條烤魚、烤太頭蝦、烤魷魚卷、兩份香蕉煎餅、兩袋生果,都只係港幣100左右!超抵食(//∇//)

酒店會包Buffet早餐,選擇選唔少。有冷盤、有熱食、有即煮粉麵及蛋料理。值得一提餐廳會新鮮的沙律菜,客人要用提供的鉸剪去“收割”菜 (勁攪笑)。另外仲有新鮮的蜂蜜,感覺超fresh!

Advertisement

Buffet一定食得飽,不過貪心的我,仲想試試係私人泳池食個Floating Breakfast。為返港幣200蚊左右有set夠兩個人食的早餐,早餐的內容仲可以自己選擇 (其實都係buffet見到的餐點)。

除了房間,酒店內的環境都好值得周圍行下。酒店中間位置有一條長長的樹林大路, 而且仲有酒店客人都可以用的游泳池 (不過見有唔少樹葉,建議池邊打算)。

總括而言,酒店勁打卡able,想靜靜地休息下,或想瘋狂打卡的你盡對不能錯過。

Advertisement

不過⋯⋯酒店的綠化較多,所以同時蟲蟲就亦較多。係我住的一晚期間,係房的燈制見到蜘蛛仔、室內沖涼地下見到紅色蚯蚓、Toilet外同時有10隻蜜蜂、床上有不少蟻。如果驚昆蟲就要三思 (◐‿◑)

Sheraton Pranburi Villas
📍9/22 Moo 5 Tambol Paknampran, Prachuab Kirikhan, Pak Nam Pran, Pran Buri
網頁:https://www.marriott.com/en-us/hotels/hhqps-sheraton-hua-hin-pranburi-villas/overview/

| 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com

Advertisement
標籤: 泰國

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

冰糧派出所
大吃大喝之芭蕾女孩。最愛線條簡單、性格傻傻的奇怪東東。十分喜愛去嘗試新野 \(//∇//)\ | 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com