#Beauty

【內補膠原 逆轉肌齡】彈力直達肌底

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement
人體肌膚組織中有70%為膠原蛋白,過咗25歲,體內嘅膠原蛋白會慢慢流失?,皮膚因此變得薄弱,逐漸失去彈性,導致皮膚老化、鬆弛及皺紋等問題?想keep住肌齡,甚至不降反升?除咗努力護膚,要服用美顏補充品 ??見到身邊女士就算唔化妝,皮膚睇落都好脹卜卜,水潤有彈性,你就會明白直接為身體補充膠原蛋白嘅重要性!
?透過食物難以補充足夠份量,且動物性膠原蛋白食物多半是❎高熱量、❎高脂肪,❎容易造成肥胖,不適合經常食用,所以唔少人會選擇以膠原蛋白粉補充劑代替。
———————————-
來自澳洲 #BYHEALTH玫瑰膠原蛋白軟糖,一包兩粒就可以輕鬆補充500mg膠原蛋白,岩哂非常忙碌的媽媽!? 法國專利CARTIDYSS微分子膠原蛋白,比一般膠原蛋白分子更小,身體更易吸收,彈力直達肌底!?加上日本專利?玫瑰多酚48.5mg有效抑制黑色素、美白亮膚、提升皮膚光澤; ?蘋果多酚24mg清除自由基,有效增強皮膚抗氧化能力。?只有17卡路里(低卡之選),入口又有淡淡玫瑰味,就算減緊肥食都冇罪惡感! 美白亮肌兼抗氧化,服用後皮膚水潤又脹卜卜,蘋果肌再現!✨
———————————–
?【BYHEALTH玫瑰膠原蛋白軟糖】:https://bit.ly/3oMXKeJ
?百位KOL用家力推澳洲人氣美肌孖寶:https://bit.ly/3s9yxgy
Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

beautylab26
平凡打工仔,鍾意發掘身邊快樂、美好嘅事物。同大家開心share各種變靚資訊, 護膚、美容、生活無所不談,體驗健與美的生活態度,充實人生,發放正能量! lιғeѕтyle| ғood | вeaυтy ✉️beautymami01@gmail.com?IG Direct