#Beauty

【幸福椅報告】產後大笑竟漏尿!幸福椅幫我解決尿滲、鬆弛問題,好滿意!

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

幸福椅簡直係我再生父母!澳門Perfect Mama服務都好專業好細心,幸福椅真心work!

前情提要先,幸福椅、收陰機其實我一直無咩關注,一嚟自己仲後生無下體鬆弛、尿滲同尿頻問題,二黎老公從來都無complaint過,所以我覺得自己應該算正常鬆緊?anyway,都係生完我先知點解人哋話女人唔補好易老,生仔一晚之間真係可以令你老10歲、20歲!我而家27歲,3個月之前生咗仔仔,坐月既時候其實已經feel到唔太妥……我以為尿頻問題得陀仔既時候先會有,但點知生完我去廁所仲多過之前,有時一個鐘去一兩次,每次都得少少尿,唔去又周身不自在,痾尿痾到我對腎都「冤冤哋」……好彩之後有網上姊妹比咗條Link > 免費體驗幸福椅療程 我,叫我去試下幸福椅!

出發去探姐妹們lu~

做Perfect Mama張幸福椅之前,我仲寄望呢個尿頻情況會自己好,點知之後有件勁老尷既事發生咗,令我下定決心要去試做幸福椅!個件事就係我同仔仔去見姊妹,諗住比佢哋見下契媽們,姊妹好耐無見傾得超興奮,我有少少急但諗住坐多陣先去WC(我已經去咗好多轉),點知笑笑下feel到……

係呀,我滲咗少少尿!我仲要著牛仔褲!

Advertisement

嚇到我立即塞個仔比姊妹就9衝去wc,仲要打電話叫姊妹幫我去7-11買紙底褲換…..真係勁老尷!點解會咁樣!我真係好崩潰!等我姊妹買底褲比我、又擔心個仔長時間唔見我會驚……

於是我坐喺個屎塔到上forum發post,急問各位網上姊妹呢種情況點算好?

十個網友九個叫我去試幸福椅喎!而且仲話澳門入面Perfect Mama有呢個幸福椅做!

Advertisement
就係呢部幸福機

姊妹們幫我化解咗呢場危機之後傾開,原來佢哋姨媽姑姐或者同事都有去做幸福椅架,好似定期做facial咁common,其實唔止個人開始老會有呢個需要,好多人一生完都有下體鬆、尿滲尿頻問題,係要去做幸福椅修復返,置之不理就算好返都好慢而且手尾長,好多人下面鬆咗就緊唔返,好驚呀!我都有聽講其實產後修復好似減肥、做幸福椅係有黃金時期架!

愈聽愈驚、愈聽愈心動,我立即上網Book咗試做澳門Perfect Mama 幸福椅,仲同奶奶講咗叫佢個日幫手湊下仔仔。個日上到去成個流程都好快好smooth,有人問我唔驚比Perfect Mama啲人hard sell咩?其實我連仔都生過我諗已經無咩野會令我驚lol,因為我一早預約咗時間所以成件事好快,Staff全部都好後生好nice,仲讚我好後生一啲都睇唔出做咗媽媽lol!

坐係度就做到!!

幸福椅好細一張好得意,全程好似就係坐28分鐘至半個鐘度……我一早做曬功課,其實生完之後對自己有生仔紋又大肚腩既身體有啲shame,所以如果Perfect Mama張幸福椅要除褲做我絕對唔會去架,不過Perfect Mama staff再三保證唔需要除任何衫褲,淨坐上去就得架啦!一開始我都有少少質疑……Perfect Mama張幸福椅真係咁堅咩?有無feel架?唔除衫會唔會無效架?

Advertisement

結果Perfect Mama張幸福椅係堅有feel,由其我自己坐咗20分鐘之後將度數較上8度,wow~~~感覺真係好神奇,你會feel到下體陰部啲肌肉自己收縮,係真係有feel架喎,我都笑咗出聲lol,感覺好得意,唔怪得之有人話Perfect Mama張幸福椅堅work啦,其實感受都大架,不過唔痛唔痕,你純feel到肌肉會自己收縮收緊囉!

老老實實,大家都明無論係Face、body同下面個度其實都係要持續保養既,人哋set得一個療程係有意義嘅!你做面都6至8次一個Treatment啦,如果Perfect Mama同我講做一次幸福椅就會無曬事、下面緊返曬,其實我都唔信啦!所以我比較咗幾間唔同美容院既價格之後,發現Perfect Mama既幸福椅療程CP值最高,於是就買咗成個完整療程!

Advertisement

而家已經去澳門Perfect Mama做幸福椅做第三次,最明顯感受就係無咁尿頻,而尿滲亦好返,無論我點大笑或者翻身訓都無再出現過!幸福椅真係可以拯救尿頻我覺得真係好犀利,簡直係我再生父母,我終於唔洗守住個WC過生活啦,湊仔咁忙仲要成日去WC,搞到個仔自己一個其實諗下都好危險,唔怕一萬只怕萬一,做過Mama既人都明!

如果有人見到我呢個澳門Perfect Mama幸福椅既post而解決咗產後尿頻、漏尿問題,咁你唔係要多謝我,而係廣大互相幫助既網民姊妹們!遇事不決問網友真係work架,我愛你哋、我愛Perfect Mama,而家諗緊買埋澳門Perfect Mama既產後修身同打荷爾斑療程添Lol !

你地都快啲登記免費試做啦:立即登記免費體驗幸福椅療程

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。