#Food

Cassie X 媽咪雞蛋仔 | 飲飲食食 | 紫薯番薯 牛油果朱古力 雞蛋仔

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement
雞蛋仔作為香港街頭小食嘅表表作,其實係街邊周圍都有得食,但係好食嘅真係要特別搵,因為唔係間間都有即叫即整~我至愛都係食媽咪雞蛋仔,佢已經連續五年獲得米芝蓮街頭小食推薦的香港媽咪雞蛋仔,好彩媽咪雞蛋仔分店極多,旺區嘅尖沙咀、旺角、灣仔、銅鑼灣等都有,所以唔洗驚搵唔到。店內長期最熱門的口味係原味、粒粒朱古力、芝士、紫薯番薯,份量大、外酥內軟Q,滋味相當不錯。


今日去食我就叫左紫薯番薯同牛油果朱古力味,牛油果朱古力味係選用新鮮原個牛油果打成蓉,相當足料,再加上粒粒朱古力增加口感,營造出半流心效果,一咬落口就有雙重滋味!另外紫薯番薯一定係港女至愛啦,裏面有香甜紫薯入口軟滑,加埋黃心蕃薯好咬口,紫薯與黃心蕃薯互相融和,散發出濃濃蕃薯香味!


依家仲愈黎愈多飲品選擇,我揀左期間限定嘅香甜紫薯牛乳特飲外,仲有手調日式抹茶系列嘅宇治抹茶牛乳豆花,Yummy!


媽咪雞蛋仔 (元朗)
元朗教育路1號元朗千色匯地下21號舖

歡迎合作試用·邀文·出席活動
Email : cwycassie@gmail.com
Instagram: @cassiecwy | @cassiegetfat
Facebook: @cassiegotravel
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

cwycassie
歡迎合作試用·邀文·出席活動~ 我的頻道: https://www.instagram.com/cassiecwy https://www.instagram.com/cassiegetfat https://www.facebook.com/cassiegotravel 我的部落格: https://cassiegotravel.blogspot.com/ http://beautylife.hk/home.php?mod=space&uid=257048 https://girlab.hk/author/cwycassie/ https://girlssss.com/author/cwycassie/ 我的平台: 小紅書 / OpenRice Lv4 / 大眾點評 Lv5 / Retty / TripAdvisor Lv5 / Google Lv6 / BeautyExchange