#Fashion

重拾女性自信美!韓國內衣品牌DOROSIWA

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

韓國嘅女仔大部份身材都好好,著衫好好睇。除咗得天獨厚外,唔多唔少係因為佢哋好識得揀內衣。最近喺facebook pop up見到韓國內衣品牌DOROSIWA,入咗官網睇吓,個個款都覺得好靚!小試牛刀我入手咗兩款bra&內褲set,睇下佢哋啲品質點先!而家同大家開箱,如果你都心動過想試呢個brand,不妨睇吓我嘅comment。

雖然品牌係韓國,但佢哋應該有個office喺台灣,所以你見官網有繁中,文字同網頁design都帶台灣風,我覺得OK嘅,係有時有啲位有少少複雜唔係睇得好明(例如幾時係套裝幾時係得個bra)但想買嘢點會難得到女人吖,摸索摸索就落單了。產品由韓國出貨寄嚟香港,唔係用港人用開嘅速遞公司,但追蹤單號等等都有充足嘅資料,大概一個星期左右送到嚟,包裝如上,乾淨同幾清爽,比起淘寶嗰啲灰塵滿佈嘅感覺好N倍。

入到DOROSIWA官網,第一時間係見到好多噴血級嘅美女model。款式由低調到sexy小惡魔都有。我今次入手嘅款式係「量力而為」形,舒適為主,希望比大家參考下品牌嘅質量。呢一set係完美無痕柔色舒適內衣褲組 https://bit.ly/3GxrFU7 淺軍綠色。實物隻色係幾靚,粉綠色。呢款共有六隻色可以揀,隻隻色我都覺得好靚㗎其實!

Advertisement

無痕無縫,著啲貼身衣物都唔會顯露內衣形狀係而家嘅內衣新趨勢,DOROSIWA呢款嘅造功係幾唔錯。質料係Nylon,柔軟同堅韌,透氣度亦十分之高,啱晒香港呢啲悶熱潮濕嘅天氣。

杯位唔係車實,可以換胸墊,附送嘅胸墊係基本款,冇豐胸效果但就肯定係舒服。留意返,呢個款嘅bra有S至XL碼,背部係冇扣款,即係背心款嚟,買嘅時候唔洗過份考慮杯位,因為只係胸墊,隨時可以換。但就要需要考慮自己著唔著得落,例如背脊多啲肉嘅胖妹子,可能買大少少會方便穿著。

內褲都係無痕無縫,波浪紋cutting帶啲少女味。私密部位內里係純棉,貼身舒服。內褲free size,臀圍約90~95cm,自行考量著唔著得落。如果覺得自己唔需要條底底,可以試下唔好買啲「內衣褲組」

Advertisement

點解我會想試完美無痕柔色舒適內衣褲組,原因係我本身都係著開sport bra呢啲舒適系嘅內衣。舒適係唔係等於冇美感?又唔係喎,DOROSIWA呢款有sport bra嘅舒適感,舉手、跑步等等大動作都冇上下左右移位問題,肉肉包覆得好好,冇副乳,胸部嘅肉有一定嘅承托,有返個shape,由於呢個款唔係豐胸形,著起上嚟我覺得係好睇唔誇張,係適合日常返工返學嘅款式,幾百搭!

另一款我入手嘅係[Tsumeru] 爆乳營造專家內衣褲組 https://bit.ly/40X2cvw 聽個名都感受到係豐胸款。一樣係有6個顏色選擇,我呢隻係灰色,實物係淺粉灰。

push up款我最怕就係唔舒服,但呢隻係冇鋼圈,摸上手係軟綿綿㗎,感覺相當舒適。個cutting係一片無縫,彈性唔錯。杯位用咗呢隻有啲窿窿嘅布料,有透氣度,唔會太焗。

Advertisement

要push up首先係要將背脊嘅肉包覆得好,粗背帶cutting夠力將啲肉推去前面,然後配返個三隻眼嘅背扣增加力度。

內褲一樣係無痕式,私密部位係棉質。呢一set內褲有4個size可以揀,感覺就人性化好多喇。

Advertisement

話到明係push up,誇張啲就一定㗎喇。我著間條衫去突顯返個before and after比大家對比下先。講真,上網買bra最怕係比model誤導咗自己,但DOROSIWA我覺得就幾均真嘅。作為波平如鏡嘅我,帶呢個[Tsumeru] 爆乳營造都OK carry到,最緊要係冇離罩,因為佢真係幫到我將背脊啲肥肉推返上前面,感覺係舒服,冇鋼圈唔會覺得個雞心位有嘢頂住。我覺得人生點都需要入手返個爆乳款,喺一啲場合著某類型嘅衫的確係需要利用到佢嚟增加美感。

DOROSIWA同其他網上內衣店有咩分別?

首先佢有台灣office,用返中文溝通點都方便啲。其次係佢嘅款式夠多,有sporty亦有elegant,更加有啲playful啲增加情趣系列,真係總有一款射中你紅心。Model們多採用A cup真人,有幾款甚至用加大碼model,比到一個概念自己著上身會點樣,唔會太離譜太假。每個款式碌到落去下面有購買/size嘅小貼士,有埋個calculator自己計,夠晒貼心。

收到嘅產品包裝係整齊同埋冇嗰種「淘寶式灰塵」,quality方面我覺得的確係做得唔錯。至少我入手嘅兩款感覺係良好。但假若不幸遇到問題需要退款退貨,有香港office(客服可能係台灣嗰邊)台灣嘅中文我覺得點都易明過淘寶話…(你懂的親)溝通上應該不成問題。

總括嚟講,今次網購內衣challenge係十分成功!DOROSIWA冇伏,想試嘅sis可以放膽入手!

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

popcorn55
八十後在職媽媽,從無憂無慮的二人世界跳到憂柴憂米的三人家庭。因為工作關係,過著男主內女主外的生活。每天忙著返工和吃喝玩樂,決定以「最少的時間留著最多的青春」為人生課題。