#Beauty

Modelage Stellar M22 升級版加強脈衝光美容儀

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

上網見到唔少KOL介紹MODELAGE嘅M22,勁心動,見到好多人效果都非常好,無痛無創極速見效,仲要係做一次treatment解決多個肌膚問題!真係冇辦法再忍喇!我都要喺口罩令結束之前搞一搞好塊面先得呀!心動不如行動,我終於book咗上嚟做,一上到嚟就見到呢個靚靚打咭位,好興奮!

Stellar M22可能比較新,美容界老手嘅我都係近排先聽到多人講M22。咁等我講下M22係咩先!「Stellar M22」係美國 Lumenis 最新第八代升級版加強脈衝光美容儀,效能與安全性多方面提升,以OPT脈衝波長及9 種特色濾片,擊破515至1200nm多重深度的肌層,配合專利激光技術,全面擊破8大皮膚色素的問題,從根源改善膚質問題,亦已獲多個美國FDA及歐盟CE認證,屬世界最先進的激光診療設備之一。

9種濾片可以配合著600多種激光形狀組合,所以喺接受M22 treatment之前,做一個全面嘅皮膚分析係好緊要㗎。可以另治療師更加了解客人嘅皮膚問題,調整出個人化嘅肌膚激光方案。

Modelage房間係簡潔整齊為主。

我相信大家除咗想知效果之外,都想知究竟痛唔痛,咩感覺。我個人覺得M22係光同微熱,遮咗眼後係OK嘅,做到比較近眼位置嘅時候,用力咪實啲對眼就OK㗎喇,大概似係黑房特然有人用閃光燈影相咁嘅感覺,剛開始可能會閃一下,習慣後就冇乜嘢喇。熱力方面,首先治療師會全面搽gel,皮膚本身冰冰涼涼,加上儀器本身嘅獨有專利 Coolscan™ 掃描技術,安全且免除受熱量積聚,提高療程舒適感。

Advertisement

呢度收藏著M22嘅獨有濾片,可以見到唔同濾片有唔同功能。我嘅專屬療程係(1)嫩膚(2)降紅、收復微絲血管(3)去顴骨位嘅荷爾蒙斑

我用到的濾片1號

Advertisement

我用到的濾片2號。

療程嘅賣點除咗一take過解決肌膚多個問題外,無創傷無復原同快速見效期亦都係非常吸引。嫩膚/膚色均勻/修復微絲血管,呢3個嘅before and after喺我執呢張相嗰陣先知原來咁明顯。同埋大家可以見到皮膚係一啲損傷都冇,唔講冇人知啱啱做咗個光學treatment。顴骨位嘅荷爾蒙斑其實我唔係話好明顯,不過係做完skin test見到個底層開始有色素積聚,所以及早擊散佢~(所以skin test真係見到好多肉眼見唔到嘅嘢!)

執返個靚樣嘅休息室。啊啊,係呀,Modelage喺銅鑼灣世貿中心36樓,送你一個無敵開揚大海景,今日天氣靚靚,人又靚靚,真係好開心。

Advertisement

如果有睇開我blog嘅朋友應該都知其實我係一個唔太鍾意自拍嘅blogger…但見到呢個景色我都忍唔住。素顏(飄眉同做咗眼線)直出冇filter,我覺得我啲皮膚真係返老還童咗起碼5年。

話說小妹已經放棄咗染髮,白髮同黑髮比例已經上到1:1,老實講一有白頭髮個人望落去真係老嘅,可能搭車好快有人會讓座添。但係我點樣都唔會放棄拯救我嘅膚質!!我會以皮膚狀態決定勝負。前幾日去剪髮,個髮型師問我點解唔染髮,話晒都仲廿幾歲。我相信佢係出於一番善心去講嘅,但的確我嘅皮膚確實係唔似白晒頭。講咁多唔係想讚自己後生(因為我根本唔係),而係想話想靚最緊要識揀treatment。M22係我最新寵愛,一個月keep到做一次就最fit喇!儀器有晒FDA同CE認證,安全可靠,但都要記得揀有信譽嘅treatment centre呀。Modelage無論係環境到美容師手勢到服務都係一流,心動快啲click下面條link了解更多!

更多資料:https://modelage.com.hk/stellar-m22-ipl%e8%84%88%e8%a1%9d%e5%85%89/

Modelage official: https://modelage.com.hk/

Advertisement

IG: https://www.instagram.com/modelage.hk/

FB: https://www.facebook.com/modelage.hk

**產品/產品資料由品牌提供

ngayiellie@gmail.com

http://www.facebook.com/popcornellie

http://instagram.com/popcornellie

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

popcorn55
八十後在職媽媽,從無憂無慮的二人世界跳到憂柴憂米的三人家庭。因為工作關係,過著男主內女主外的生活。每天忙著返工和吃喝玩樂,決定以「最少的時間留著最多的青春」為人生課題。