#Beauty

英國ANP激活膠原回彈療程Skin Collagen Support

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

一向有買開膠原蛋白粉,主要係諗住有食開好過冇。其實一直以來好多debate,就係究竟膠原蛋白可唔可以靠進食嚟補充?答案係可以或者唔可以!即係點?最近睇到ANP營養主管Lorraine Perretta嘅研究,要喺某啲特定嘅營養素存在下,先可以將體內嘅蛋白質轉化成支撐皮膚嘅膠原蛋白。如果冇咗呢隻營養素,就算有無限量嘅蛋白質都冇用。

ANP Advanced Nutrition Programme,成立於 2006 年,屢獲殊榮,在全球20多個國家/地區銷售。由一眾英國皮膚科醫生及營養師成立,突破性研究證明口服營養素可以從內部提升皮膚質素。品牌更與英國政府合作,以提高大眾認知並促進行業的變革。位於倫敦先進的皮膚研究中心,使用行業領先的皮膚分析設備和全面的臨床測試,針對一系列問題性皮膚,包括濕敏、暗瘡、衰老皮膚。100% 環保,成份全天然無害,係英國暢銷針對皮膚營養補充品品牌。

介紹返ANP呢隻激活膠原回彈療程 Skin Collagen Support!利用五種成分嘅協同作用,有助製造轉化同時保護現有膠原蛋白受到破壞,加上抗醣化、抗氧化、抗炎成分,真正可以做到膠原蛋白自生作用,真正抗衰老!

植物性膠囊內含有:

MSM

增強胰島素嘅合成及分泌,促進機體內嘅醣類代謝過程,達至抗醣化

Advertisement

消除人體產生氧自由基

促進體內各種相關蛋白質(膠原蛋白)合成

醫學實驗證實MSM抗炎活性,明顯抑制炎症因子

蜜瓜提取物

蜜瓜提取物被實證含有大量SOD超氧化物歧化酶

能產生高達 90%細胞活性氧,對抗氧化

強化及保護膠原蛋白

Vitamin C

Advertisement

抗氧化、保護細胞不受自由基傷害​

Zinc

有助維持頭髮、指甲、皮膚​健康

法國香檳地區葡萄籽提取物

超級抗氧化劑,阻止膠原蛋白分解及流失

研究指服用葡萄籽提取物6個月83%人可改善黃褐斑

成份超過150項研究表明其有效於構建和保護膠原蛋白

105秒極速轉化人體內嘅蛋白質>膠原蛋白

Advertisement

3個月療程,85%人士服用有覺得有效對抗眼周下垂!

長期熱賣產品,經常一返貨就火速售罄!!

雖然我都唔算係好好好鍾意食甜品,但每日嘅食物當中嘅碳水化合物其實一樣係醣類嚟,以亞洲人嘅膳食嚟講,碳水化合物嘅比例都真係幾高,所以想抗衰老嘅話,抗醣化係十分之有必要。一盒有60粒,早晚餐後一粒便可。我已經食完一盒,每日照鏡嘅話唔會話好覺有咩分別,直至我拎返兩張相對比下,嘩~真係嚇一跳!冇P圖,眼角好似有提升咗!甚至啲毛孔都細緻返好多喎!

一直以外我都以為膠原蛋白粉/沖劑「分子」細啲容易啲吸收,原來個概念錯晒。而家知道咗個原理,加上食咗一排ANP呢隻激活膠原回彈療程Skin Collagen Support係咁work,真係返唔到轉頭。一嚟佢係丸,食起嚟比沖劑仲方便,又冇咗嗰陣腥味。二嚟,佢唔單止淨係provide膠原蛋白,仲做到抗醣化、抗氧化同抗炎症,多方面加強抗衰老功效!就如之前所講,佢都幾搶手㗎,mark低以下資料準備入手!

Whatsapp 查詢: 62207072

Facebook 查詢: https://www.facebook.com/janeiredale.hk

Advertisement

銷售點:

STP MINERAL WORKSHOP

旺角彌敦道 585 號富時中心 1201 室

Dr Koala

香港新界將軍澳將軍澳中心G08B舖

銅鑼灣皇室堡124號舖

網店:

HKTV mall: https://reurl.cc/OEk3Ey

STP: https://reurl.cc/O48dXg

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

popcorn55
八十後在職媽媽,從無憂無慮的二人世界跳到憂柴憂米的三人家庭。因為工作關係,過著男主內女主外的生活。每天忙著返工和吃喝玩樂,決定以「最少的時間留著最多的青春」為人生課題。