#Beauty

【頭髮稀疏好心慌】對付脫髮元兇 擺脫DHT刻不容緩!

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

頭髮越生越幼、越來越脆弱甚至脫落?

Keep住用防脫髮或生髮產品都唔work

其實呢啲都係毛囊唔健康/萎縮嘅徵兆

而背後最大嘅元兇就係阻塞毛囊,令頭髮無法正常健康生長嘅DHT🙈

 

最慘嘅係就算無論平日我哋點樣洗頭,都冇辦法洗走日積月累嘅DHT,最終導致毛囊萎縮變小,甚至脫髮。

無論你係壓力大甩頭髮、生完甩頭髮、抑或係遺傳性脫髮,只要搵啱治療方法,對症下藥,即可從根本改善脫髮問題。

所以我今日專程嚟到擁有🎖️獨家生髮技術,堅持以純中藥🌿草本生髮療程根治脫髮問題嘅【諾貝爾活髮科研中心】,試做佢哋皇牌頭皮護理和生髮療程,希望可以解決我甩頭髮嘅煩惱。

 

 

 

  

 

呢間生髮中心主打獨家百份百天然草本配方療程,有效輕鬆改善各類脫髮問,一直都好想去試試係咪真係甘神奇。

一上到去,Nobel Hair 嘅專業髮理顧問會提供免費諮詢,由於我係第一次到店體驗,所以要先填妥一份簡單問卷,以便顧問更了解我嘅生活作息習慣。之後,佢哋就會為我做一個全面頭皮及頭髮檢查與分析。檢查期間,顧問會向我詳細講解頭髮生長情況及毛囊健康狀況,既專業又細心。

Advertisement

       

 

 

由於我有輕微嘅頭皮敏感症狀,針對種種問題,髮理顧問為我度身訂做咗以下2個療程:

💚O2 Spray幹細胞注氧生髮療程;及

💚皇牌草本生髮療程🌱

我自己一向有染燙頭髮嘅習慣,呢2個生髮療程可以為頭皮毛囊提供全面嘅護理

1️⃣步:

💚O2 Spray幹細胞注氧生髮療程

呢個療程就啱曬我喇

採用溫和氣壓模式,將50-60%純活化氧氣及專利生髮配方,以霧化方式噴灑喺頭皮上,透過高壓脈沖頻率60秒,令生髮精華高效深入滲透🧽毛囊底層,發揮生髮作用。

✔️有助活化🔄毛囊細胞,提升新陳代謝,有效養髮養護毛囊

✔️ 促進頭皮肌膚健康

Advertisement

✔️直接導入豐富營養至毛囊,令頭髮重生

療程期間,我只感到水壓噴灑到頭皮,感覺有少少似洗頭一樣,水壓仲令我有放鬆作用,十分舒服。

之後就接住做

2️⃣步:

💚皇牌草本生髮療程🌱

獨家🎖️研發嘅草本生髮配方所採用嘅中草藥🌿 百份百💯由天然草本提煉,而且均經由髮理顧問度身訂造,針對性為客人解決各類脫髮問題。

頭髮塗上度身訂造嘅中草藥後,治療師隨即為我進行頭部穴位按摩💆‍♀️,感覺非常放鬆。最後塗抹上獨家中草藥🌿生髮髮膜,再好似平時做焗油咁焗30分鐘就可以提升毛囊對生髮精華嘅吸收🧽。整個過程絕無敏感不適狀況。

 

呢個🎖️皇牌配方更得到香港🇭🇰政府機構認可『SGS』驗証 不含任何西藥、激素、重金屬或其他有害物質,令我可以真正安心💕享受療程

只要持續進行生髮療程即可達:

✔️防脫髮 ✔️控油 ✔️生髮 ✔️防敏 ✔️改善頭瘡

✔️強髮 ✔️營養 ✔️改善斑禿 ✔️白髮變黑

 

Advertisement
 

 

   

 

做療程嘅時候,髮理顧問更十分詳盡地介紹【諾貝爾】皇牌產品:

必值一提嘅就係佢哋嘅髮之生長因子®
配方取得美國🇺🇸專利🎖️,有效提升毛髮生長速度

兩大主要成份萃取自:

乳鐵蛋白 及 乳鐵胜肽 

均具生長因子功能,有效促進毛囊細胞重開,刺激毛囊由休止期進入成長期,提升頭髮生長速度及密度,幫助

✔️強髮 ✔️養髮 ✔️生髮 ✔️防脫髮 ✔️控油

產品更通過敏感測試:唔會對頭皮造成任何不良反應

度身訂造嘅頭皮護理療程有效為我即時洗去DHT

❣️頭皮即時變得更輕鬆、毛囊透氣度大增

❣️潔淨毛囊有更多空間俾頭髮生長,髮絲自然更強韌

❣️我嘅頭髮之前經常好容易出油,依家每次洗完頭都仍然可以保持到清爽乾淨,頭髮扁塔情況無再出現

Advertisement

療程同時為我嘅髮絲注入滿滿營養:

❣️整把頭髮即時回復光澤💫,更具彈性

❣️依家每次吹完頭髮,都唔會好似之前咁成地髮絲,脫髮情況大大改善,真係好神奇

❣️頭皮真正回復健康,整把頭髮更豐盈、更強韌

 

     

 

如果你都面對脫髮煩惱,立即去Nobel Hair 尋求解決方法!

【諾貝爾活髮科研中心】

🔍https://www.facebook.com/nobelhaircare 

☎️電話:2392 3611

📱Whatsapp:6016 6238

📍佐敦白加士街59號健能發展大廈14

#諾貝爾 #脫髮 #掉髮 #黑髮 #頭髮問題 #專業 #療程 #苑瓊丹 #佐敦 #selectbrity #karryshare 

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

LittleK
個人網誌|空姐|美容、化妝與個人護理|美食|家庭|健康與生活