#Beauty

白髮變黑髮療程初體驗 重拾烏黑亮澤的秀髮!

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

好多人問我點解唔染返黑個頭,每次聽到都覺得好煩…其實我好後生已經有好多白頭髮,相信係遺傳咗我爸爸,生完仔之後啲白頭髮更加係雨後春筍咁,可謂滿頭白髮。相信大部分媽媽都面臨過產後白髮問題,基本上再染返黑髮後兩星期,啲髮根就已經白返晒。Anyway,我好細個已經係經常染髮,而我發覺當我染髮次數愈頻密,啲頭髮就會變得愈脆弱同易斷。人到中年,寧願頭髮變白都唔想禿頭,所以我就放棄咗染髮喇。

今日上到嚟藝人苑瓊丹創辦嘅諾貝爾活髮科研中心,尋求返白頭髮嘅解決方案,而除咗白髮問題,聽佢哋職員講,仲會有生髮療程係專門針對各種脫髮問題,例如:頭油過盛、頭瘡、頭皮敏感、髮線向上移、M字額、地中海、頭髮稀疏等,療程揉合中、西醫學技術,當中綜合咗草本學、營養學、生態學、自然科學及專業髮理學,到最後研製成獨一無二的生髮技術,適合所有受脫髮問題困擾的人,而且絕不產生任何副作用。佢哋最近新增咗個白髮變黑髮療程,好啱我呢啲唔想再染髮,但又唔想咁快成頭白髮嘅人!

首先治療師會了解吓客人嘅生活作息等等,在用特製嘅「放大鏡」睇下客人嘅頭皮。經過檢查後,我嘅毛囊還算健康,未有脫髮或頭皮敏感跡象,但係黑色素就真係好貧乏…亦解釋到點解我咁多白頭髮!

諾貝爾活髮科研中心最新研發出「促黑激素」,效用係可以令白頭髮變黑,通過喚醒毛囊入面嘅黑皮質素,從而減低頭髮氧化機會,更可促進頭髮黑色素形成。

Advertisement

白髮變黑髮療程第一步,就係利用O3臭氧療程,主要幫頭皮做一個深層清潔,幫助頭皮消炎,同埋補充頭皮嘅水份。重點係霧化嘅納米離子分子好細,可以深入毛囊,令之後嘅療程精華更容易吸收。過程中暖暖地,好舒服,而打開咗頭皮毛囊後,就可以去第二步喇!

白髮變黑髮療程第二步,當頭髮毛囊被打開後,就會幫頭皮搽上「髮之亮黑因子精華」,同埋敷一個草本髮膜。治療師見我有好多頭髮,所以要我敷雙倍份量嘅草本髮膜,超級足秤足料,保證搽滿晒成個頭。

聽治療師分享,呢隻髮之亮黑因子精華,要搽喺貼近頭皮嘅頭髮根部。每星期最好做到2次療程,返屋企做頭髮護理時,仲可以配合用埋佢哋自家品牌嘅亮黑精華,令效果更顯著。我諗大家都明白,有好多嘢都係基因決定,而我嘅基因就係遺傳性白髮,要扭轉局面,真係需要投放大量嘅恆心,經常去做頭髮護理,防止白頭髮一發不可收拾!

Advertisement

當精華完全被吸收後,治療師就會幫我敷返一個天然草本養髮髮膜,佢望落去黑鼆鼆咁,但其實佢陣味幾自然舒服,話晒都係天然草本成分,唔似得化學成分嘅嘢咁,陣味一啲都唔刺鼻,更加唔會刺激頭皮,亦唔會引發頭皮敏感。

白髮變黑髮療程最後焗咗30分鐘左右,就可以洗頭喇。而呢個metime時段,就可以靜靜地玩下電話,甚至好似我咁訓陣覺。

結束療程後,治療師再同我分析頭皮狀況,雖然我都預咗激活黑色素就唔會一日半日咁快見到成效,但做完個深層清潔後,可以睇到頭皮毛囊乾淨返晒,冇咗啲一舊舊嘢痴住,而嗰啲一舊舊嘅嘢,同埋人體中嘅荷爾蒙 DHT(學名:Dihydrotestosterone) ,都係一啲令人脫髮嘅主要原因,定期幫頭皮深層清潔或做頭皮護理,係幫頭髮重拾健康嘅關鍵!

白髮變黑髮療程,係一個漫長嘅作戰,除咗定期要去諾貝爾活髮科研中心做白髮療程外,平時返到屋企時,都要早晚勤力搽髮之亮黑因子精華,聽落係好麻煩,但要記住對抗基因真係一條好漫長嘅路嚟,為咗唔好咁快成頭白髮,都想一直堅持落去!

Advertisement

後生嗰陣就係成日貪快,又漂又染,搞到頭皮發炎又經常甩頭髮,真係恨錯難

返。生髮中心有好多Before and After嘅真人活髮案例,有晒前後對比圖分享,連苑瓊丹小姐都係真實用家之一,而我見當中有好多人,大概3個月就見到真係生番好多黑頭髮,成績十分令人鼓舞!!等我都努力下,逆齡生番啲黑頭髮出嚟先!!

如果對呢個白髮變黑療程有興趣,或者想知自己嘅脫髮原因,都可以去諾貝爾活髮科研中心預約Check吓,我見依家Nobel Hair官網有體驗價之餘,仲有30ml 防脫髮洗頭水送添!

網站:https://www.nobelhair.com.hk/

FaceBook : https://www.facebook.com/nobelhaircare

Instagram : https://www.instagram.com/nobelhairhk/

Advertisement

WhatsApp聯絡:6016 6238

電話聯絡:2392 3611

地址:九龍佐敦白加士街59號健能發展大廈14樓全層

**產品/產品資料由品牌提供

ngayiellie@gmail.com

http://www.facebook.com/popcornellie

http://instagram.com/popcornellie

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

popcorn55
八十後在職媽媽,從無憂無慮的二人世界跳到憂柴憂米的三人家庭。因為工作關係,過著男主內女主外的生活。每天忙著返工和吃喝玩樂,決定以「最少的時間留著最多的青春」為人生課題。