#Fitness

【初嘗試】仁美中醫全方位埋線減肥!效果係點樣?

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

個個女仔都想身材又高又瘦,相信各位sis都有唔少減肥瘦身既經驗架啦,最基本既節食、做運動,同埋食減肥藥,已經係基本盤啦,不過有時做齊呢幾樣野又未必可以真係減到磅,都咪話唔煩!而呢排我就留意到網上好多人討論既中醫埋線減肥法,特別係有一間叫做仁美中醫既女性針灸減肥的診所,今次就等我試試佢啦!

 

仁美中醫全方位埋線減肥 Report:

 

第一次聽到仁美中醫係網上見到有KOL介紹,呢間診所最出名係佢地既針灸豐胸療程,見住個KOL由大細胸變到兩邊都咁balance,而且明顯升cup,我個時已經對於仁美中醫好有興趣。然後來做左好多資料rearch ,發現佢地既針灸減肥都有好多人討論,於是把心一橫,我就決定去試下做啦!

 

其實一直以來都對於中醫減肥方法好有興趣,相比起食減肥藥,中醫好似更加溫和,對於身體無咩傷害性咁,加上我又未試過針灸減肥,一於就係網上報名試試佢!而成個登記既過程都好簡單,只係填寫少少個人資料,已經完成左成個登記手續,之後就安心等當日上去體驗就ok啦!

 

到左體驗既個一日,我一上到去仁美中醫,即刻就已經有人招呼我,然後好快就叫我入房,首先會有一位真正既中醫師幫我把脈先,佢話原來我係屬於痰濕既體質,身體有好多濕氣積住排唔到出去,所以導致氣血循環好唔暢通,而脂肪就會好容易因而積累係身體,搞到就算食減肥藥都無辦法減得到,至於仁美既針灸減肥療程,就係通過穴位來調和體質,令到身體既血液循環加快,咁樣就可以加快脂肪排出體外,仲可以訓練成易瘦體質!

 

Advertisement

中醫師解釋佢地會透過特殊的細長針,係一種可以被人體吸收的蛋白質組織埋入體內,而埋線之後就可以24小時不停地刺激減肥穴位。另外,埋線對於局部瘦身都好有效,特別係難搞既腰、大腿同手臀!

 

當然中醫師唔會一來就幫我埋線既,佢都會先幫我把把脈,了解返我既身體情況適唔適合做埋線先既,之後佢又會問我最想改善既係邊個身體部位,咁就梗係我個大肚腩啦~

 

諮詢完一輪,傾左差唔多成個鐘,醫師覺得ok之後,先叫我入治療室,之後就訓上張床幫我埋線!雖然中醫師已經好溫柔好細力,不過感覺上都幾唔舒服,似終有d外物入左去身體咁,而且埋線都幾痛架!

 

埋完線之後第一日唔可以濕水沖涼,第二日先可以,而埋完線之後個幾日,個肚都keep住有d酸酸痛痛咁,雖然醫師有講過係屬於正常反應,但其實都有d擔心,因為keep住身體唔係好舒服咁…埋完線之後個個星期,的確胃口係細左,無之前食得咁多野,但埋線後穴位都keep住出現硬結,都咪話唔擔心,後尾我最後唔想令到個肚情況惡化,我都係返到仁美度要求停左呢個埋線療程…

 

Advertisement

你問我呢個星期有無瘦到?咁因為無咩胃口都真係瘦左少少既,但第一次埋線就又痛又盛,就算有效我都唔夠膽再試了…

 

…………

 

過一排再戰另一間!New beauty S6 溶脂修形療程!

 

對於中醫減肥有少少陰影,梗係唔夠膽再試啦!不過我係唔會放棄變瘦架!聽班姊妹講有d療程係完全無入侵性既,而且唔會痛就可以輕輕鬆減到肥,我都有少少興趣去試下,佢地就推薦一間去過又唔伏既美容公司New beauty比我!

 

上網見到New beauty既S6 溶脂修形療程都幾多人討論,有唔少既KOL同網友做完都話效果幾好,而且最重要係唔似埋線咁會對皮膚造成傷害性!上網見到S6 溶脂修形療程係運用左生物激光技術,配合真空抽吸技術,可以深入到脂肪層,加熱後令脂肪更容易經淋巴排出體外,隨著人體既新陳代謝自然排走,漸漸做到愈來愈瘦既目的!

Advertisement

 

聽斑姊妹講New beauty最好係有得免費體驗,姐係上到去試到覺得夠fit,夠舒服啦,先決定比唔比錢先得,個下我聽完有無咁筍呀?我見New beauty既網址又真係有得填免費體驗既一欄,咁我就梗係拿拿聲上網填自己既個人資料,而成個過程都好簡單,大約5分鐘已經搞完,比我想像中快!

 

到左體驗個日,我簡位於MK既分店,貪佢就腳又方便,一上到去,D STAFF勁好招呼又好周到,差少少以為自己去左5星級酒店(笑),而招呼我既顧問都有詳細問到我平時生活習慣、飲食習慣同運動之類,之後就問我重點想改善邊個部位先,我都一樣係答佢肚腩架啦。令我驚喜係呢個唔洗錢既免費體驗居然仲有包個體型分析!顧問會用一部好專業既體型分析儀器係我個肚到碌下碌下,之後有D data就會show出來,原來我既身體血液循環好差,勁水腫,加埋皮下脂肪…又係勁多唔洗講…但係顧問話S6 溶脂修形療程通通都可以改善到呢d問題。

 

咁講咁多做先係最實際既,之後顧問將我交比另一個治療師,一入到房,就叫我訓上床,治療師知我係第一次做S6 溶脂修形療程,都好細心咁同我講解成個療程既原理,而且每個steps都有好詳細咁同我講解,等我唔洗擔心。治療師會運用一部好儀器係我既肚到碌來碌去,熱熱地又幾舒服架~做完既第一下,明顯已經feel到肚腩firm實左好多!

 

而且治療師完全無hardsell,又真係做完就走得人!

Advertisement

 

係做完S6 溶脂修形療程個個星期覺得點?真係掂囉!因為keep住個肚都firm,腰圍瘦左幾吋,仲可以著得返M碼既衫,而且完全無反彈,真係勁開心!

 

呢個時候仲有得免費體驗又唔係hea,又真係有效既療程,我估摸得New beauty!

 

講得多都怕大家覺得我收左錢(事實上係無= =)大家有興趣就click去下面條link自己登記try下feel下!

 

免費體驗:New beauty既S6 溶脂修形療程

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。