#Fitness

【媽咪入】HYGEE CH+純淨優質水解膠原蛋白

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

不認不認還須認,不經不覺已經踏入4字頭,呀仔都7歲喇。其實生完波仔頭幾年,都仲覺得自己精力充沛冇咩問題,但後勁不繼呢…尤其是呢幾年,係feel到自己啲體力等等衰退。例如好似想做下運動減下肥,韓國大熱嘅「空中踩單車」,即係訓喺度但對腳朝天,做踩單車嘅動作,諗住好易自己實冇問題啦,點知做幾下咋,個膝頭哥咔咔聲!啲關節完全唔掂檔!仲有就係啲手指,細細個呀媽鬧唔好啪手指,唉,不聽老人言,而家知味道…

其實女人,尤其是生過bb嘅,骨質疏鬆症或關節退化乃係人生必經階段。唔想未老先衰唔係冇辦法,日常除咗鍛煉下肌肉同骨骼,飲食上亦可以補充吓膠原蛋白,例如豬皮、魚類、花膠呢啲都係豐富膠原蛋白嘅食物。亦可以試下補充品,例如呢隻法國 HYGEE CH+ 純淨優質水解膠原蛋白粉,每日輕鬆攝取冇負擔!

點解揀法國 HYGEE CH+ ?

最佳科研

95%為人體吸收, 比起萄葡糖胺2倍有效舒緩關節痛

法國先進水解技術

完全可溶解的粉末沖劑,容易吞服及混入日常飲品

獲慢性關節痛國際研究基金會推薦使用

Advertisement

最佳劑量

每天只需攝取10克水解膠原蛋白

3個月速速見效

最佳配方

歐洲醫生及生物學家研發

修補及有助製造再生軟骨

增強骨骼骨質及肌肉量

有效促進人體合成膠原蛋白及增強其作用

Advertisement

最佳原料

八無=無糖、無脂肪、無大豆、無麩質

非轉基因、防腐劑和化學殘留物、不含人工甜味劑和色素

天然純淨,適合關注長新冠關節痛、三高 及血糖 人士

一罐HYGEE CH+內藏10克量匙,每日一匙,可溶於室溫水中(250ml)或其他飲料,建議於每天早餐時飲用。佢都幾快溶,唔需要特別去攪勻或者用shake shake杯。一般膠原飲品都係會有少少味,呢隻唔算重,就咁用水沖我覺得都OK。但如果好怕陣味,可以試下其他飲品嘅。

我每日都會飲一杯蛋白粉(朱古力味),加一匙HYGEE CH+,另外加少許燕麥,flax seed同chia seed,杏仁奶沖開當早餐,有益又方便又夠飽。呢個飲法我覺得非常之美味,值得推薦比大家!

Advertisement

另外都試過落一匙HYGEE CH+落牛奶,再整成乳酪,就咁食或者整成tiramisu咁當甜品。(呢個好易整,上網一search乳酪tiramisu已經好多食譜架喇!)

我已經食咗大半盒,感覺良好。出面街有啲膠原蛋白粉,食完會生多咗暗瘡,呢隻冇副作用。自覺好似活動能力好咗添~當然,講緊骨質疏鬆等軟骨增生,唔會食一日兩日就見效,要持之以恆,建議每日服用,維持3個月以上。

好多人覺得營養補充品好貴,其實呢隻HYGEE CH+純淨優質水解膠原蛋白 – 全效配方 (藍罐 – 原味)講緊一罐 $350,10g一日嘅話飲到一個月左右,圍起先係$10日,出去食飯凍飲都+$3啦,所以$10真係非常之值得投資!尤其是我哋做咗媽咪嘅,要有健康嘅體質先可以撐住個屋企,絕對值得長期飲用!膠原蛋白除咗補充法流失嘅骨質,美容都有功效㗎,可以講得上一舉兩得!

產品推薦比:

關節炎/關節衰退人士

骨質疏鬆症

婦女和老年人

各級運動員預防和治療傷害

Advertisement

想改善皮膚問題人士

HYGEE CH+純淨優質水解膠原蛋白 – 全效配方 (藍罐 – 原味)

原價: $350 /罐 (30日份量)

產品: CH+全效型

來源地:法國科研品牌 西班牙製造

成份:含有 I 型和 II 型膠原蛋白及維他命C

銷售點

萬寧門市: https://bit.ly/HYGEE_MNG_StoreList

萬寧網店: https://bit.ly/HYGEE_MNG_OnlineStore

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

popcorn55
八十後在職媽媽,從無憂無慮的二人世界跳到憂柴憂米的三人家庭。因為工作關係,過著男主內女主外的生活。每天忙著返工和吃喝玩樂,決定以「最少的時間留著最多的青春」為人生課題。