#Beauty

又漂又染頭髮似雜草?GROWUS 頭皮髮絲全面修護組合套裝

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

頭髮經歷咗又漂又染六、七年,瘋癲嘅年代已過去,而家修心養性做番個賢妻良母,但原來頭髮受過嘅傷唔係咁容易復原。而家啲頭髮我係留唔到長,因為太易斷,開晒叉,又如雜草,同埋白頭髮超多(呢個後話啦…)有好多人問我點解個頭咁都唔染吓,其實有苦自己知,我想啲頭髮休養生息吓先再搞。我都唔知要休養嘅耐,不過我會用啲修護系嘅洗髮護髮用品去加速我呢個休養生息過程。老實講我都試過好多嘢,唔係隻隻都啱用。最近試咗韓國品牌GROWUS 全面修護組合,一套4支,含豐富的海洋蛋白質營養:7 種膠原蛋白 + 5 種蛋白質!我覺得都幾work,可以介紹吓比頭髮好易斷好脆弱嘅朋友仔試吓!

珍珠修護洗髮露,專門for極損髮絲專用,含喜瑪拉雅粉鹽,珍珠提取物,7種膠原蛋白,5種蛋白質同牛奶蛋白質,pH 5~6.5 弱酸性配方,有效幫助修復頭髮表面嘅受損角質,回復健康有光澤柔順嘅髮絲!最緊要係,可以喺屋企都做到salon級嘅修護效果,啱晒24小時唔夠用嘅我呀~

泡泡非常之豐盈,用起嚟好舒服好爽,可以按摩吓頭皮,啲頭髮唔會cake住cake住,唔會一路洗一路甩好多頭髮。佢嘅香味都幾濃吓,可以keep到大半日。咁香,怕唔怕有刺激性?咁你又可以放心,佢嘅香料有晒安全品質認證㗎!

Advertisement

呢個套裝嘅靈魂一定係呢支皇牌產品免沖洗護髮噴霧,建議一定要入手呢支!尤其是日常必須要用到風筒或者會夾頭髮嘅人士!佢有效防止高達230度熱力做成嘅損傷!而且佢用法好方便,簡單一噴,只需3秒即可擁有順滑秀髮,用後無需沖洗,真正懶人必備!

用前記得搖勻,喺瓶底見到好多珍珠精華!簡單一噴,精華有效幫頭髮包返一層水份保護膜,免因吹頭嘅熱力受損。長頭髮/頭髮厚朋友,吹頭超過7分鐘以上嘅真係必需要先噴一噴!可以保護返頭髮嘅彈性、減少毛燥。同埋都係嗰句,用佢仲正過用香水(笑)

洗髮露同護髮噴霧都係for髮絲嘅,而家就講下關於頭皮嘅護理。呢隻頭皮修護精華,晚上洗頭後用,溫和配方,含喜馬拉雅粉鹽營養,溫和弱酸性,可以幫助頭皮嘅水油平衡回復正常。如果你有頭皮問題,或者發現梳頭經常掉髮,都係啲頭皮受損唔夠營養而出現嘅症狀,咁呢支精華就啱晒你喇。

Advertisement

精華迅速被吸收,使用感清爽不黏膩,用量我覺得唔洗太多,睇吓自己需要。因為我係頭頂成日斷髮,我會搽頭頂分界位,同埋兩邊額角only。每個位置1~2滴,然後用手指頭按摩下,等佢慢慢吸收。

長期居於OliveYoung榜首嘅海鹽磨砂洗髮膏!呢支我真係好鍾意!佢集磨砂同潔淨頭皮功能與一身,濕用,所以只需要喺沖涼嘅時間做埋,唔洗大費周章,輕輕鬆鬆在家自己幫做頭皮做SPA!每星期做一次我覺得已經好夠啦~

Advertisement

比大家睇吓佢嘅海鹽,非常之幼細唔刺激,同埋佢唔係啲膠粒,唔會污染海洋。加水後,會出啲細密嘅泡沫,海鹽喺按摩頭皮嘅過程遇水後會慢慢溶解,用水洗走後可以去除頭皮多餘角質,深層清潔頭皮毛孔嘅化學殘餘物,例如髮泥等等。呢支我覺得可以推介埋比男仔用,因為佢哋gel頭比女仔更頻密。

用咗大概半個月,可以比大家睇吓個效果。因為我啲頭髮真係好爛好枯草,我已經剪到好短,可能冇長髮人士咁睇到好大嘅對比。但我頭頂啲毛燥,我自覺就真係有改善。我好積極咁希望搞返好個頭皮,等生返出嚟嘅頭髮健康啲,多番啲彈性同強韌度,等佢冇咁易斷,自然個頭頂啲毛燥就冇咁犀利啦!

女人頭髮係生命!無論幾多歲都想留一頭健康嘅秀髮。同埋,有光澤同豐盈嘅秀髮比人感覺係年輕好多(我好掛住年輕時代嘅頭髮呀~)唔好等甩先嚟後悔,而家開始修護未為晚也。試過咁多款修護頭髮同頭皮嘅產品,我覺得GROWUS幾啱我。可能因為佢係for亞洲人,無論係泡量或者係精華嘅質地我覺得好好適中,用完唔會話好膩笠,或者太light用完好似冇用過咁。有興趣可以去佢哋官網睇吓!

https://www.facebook.com/Growus-HK-102482615200154

Advertisement

https://www.instagram.com/growus.hk/

U Lifestyle App 邀請讀者關注博客及參加送禮活動

U Lifestyle App 推出全新生活及美食專區《社群》,由網民分享生活、美食、寵物等日常,為大家提供尋找同好及深度交流平台: https://bit.ly/3Cdem9E

https://www.facebook.com/blog.ulifestyle

https://www.instagram.com/ublog.hk/

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

popcorn55
八十後在職媽媽,從無憂無慮的二人世界跳到憂柴憂米的三人家庭。因為工作關係,過著男主內女主外的生活。每天忙著返工和吃喝玩樂,決定以「最少的時間留著最多的青春」為人生課題。