#Beauty

隨身攜帶的痛症小幫手|無創光針|無針針灸|刺激穴位|舒緩痛症

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement
阿旦鄭丹瑞有個節目叫「健康旦」,唔知大家有冇睇開,自從有返咁上下年紀,自覺身體大不如前,睇多咗呢類節目,真係對「身體健康」多咗認知。仲認識到李維恩教授,佢嘅講解的確係令我對啲奇難雜症、都市病感到好驚訝,直頭有種「茅塞頓開」嘅感覺! 有一集「健康百科」講起點解會腰痛,真係中晒我關心嘅議題呀…(我諗唔少人都有同感)李教授喺節目入面介紹咗Picolabb嘅產品,聽完對個原理幾有興趣,同埋都幾有信心,一於又試下。用咗一排Picolabb iWand3無創光針,我係真係覺得痛症有舒緩,同埋個人精神咗,各方面都有正面嘅改善喎。我有同我身邊啲同事同親友介紹Picolabb嘅產品,佢哋有Supplement亦都有家用嘅保健儀器,同家用美容儀差唔多,都係細細部,隨手可用,好方便同埋安全。 iWand3無創光針嘅原理係好似針灸咁,但就唔洗用到真嘅針,佢會釋放出獨特PVA皮米能量,通過紅色LED燈導入人體組織,同針灸一樣咁刺激「穴位」,可以促進身體微循環,提升新陳代謝,加強免疫力,緩解疼痛,加促傷口癒合,增加精神活力,加強皮膚及細胞吸收護膚品或藥膏。 其中一項我覺得幾有趣嘅議題係,皮膚發炎肉眼係見到,但身體入面嘅內臟、血管嘅發炎見唔到係咪就代表冇?其實內裡嘅組織都一樣有炎症,內裡發炎個陣,可能先係真正病痛嘅真兇!所以如果你搽藥膏,啲藥膏只停留係表面嗰浸有咩用呢?值得深思! 網店:https://picolabb.com/ 門市:香港銅鑼灣勿地臣街1號1號時代廣場9樓916A室 九龍尖沙咀廣東道5號海港城海洋中心3樓305號鋪 九龍鑽石山龍蟠街3號荷里活廣場2樓295室 九龍灣偉業街33號德福廣場1期G86鋪 新界荃灣楊屋道1號荃新天地一期UG01鋪 新界屯門屯順街1期屯門市廣場一期1038號鋪 香港鰂魚涌康山道1號康怡廣場1樓F9A & F9B鋪 新界沙田新城市廣場一期6樓601鋪 #PicoLabb #iWand #李維恩教授
Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

popcorn55
八十後在職媽媽,從無憂無慮的二人世界跳到憂柴憂米的三人家庭。因為工作關係,過著男主內女主外的生活。每天忙著返工和吃喝玩樂,決定以「最少的時間留著最多的青春」為人生課題。