#Beauty

【生髮療程試新嘢】LaseMD微創生髮療程係咩黎? 比起 F8 生髮療程係點樣?

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

我係女性雄禿,而且我好鐘意試新嘢,粉們,我今次就去試 Lumas HairLab!

 

點解我會係咁出唔同生髮療程同生髮產品嘅post?因為我覺得如果我嘅感受可以比你做個參考就好啦,幫到其他脫髮友同清朝人我就功德無量啊!

 

好,有追過我Post的人都知我做開F8 生髮療程!

 

我嘅脫髮問題屬於女性遺傳性雄禿,即係天生既,無錯係好黑仔,但都無辦法……

 

我28歲就開始頭髮變薄、變幼同脫髮,雖然頭髮都仲係長髮,髮量唔算多亦都唔算特別少,但頭髮條中分界真係好闊……Anyway,我幾乎可以話試遍網紅生髮精華,有啲用好耐都覺得無料到、有啲就太油太淋,滴左好似無洗頭咁,而且仲會令我頭皮又過敏又痕到爆……搞左咁多野、試左咁多野最後只係用緊一隻生髮精華(唔係米諾地爾,遲少少我先分享比大家知)。

 

講返正題先!今次我就去咗好新嘅Lumas HairLab!呢間係韓野,男女生髮都會做!相信無咩人想知佢有咩背景,淨係想知上去做咩同work唔work,咁我都直接入主題:

Advertisement

 

Lumas HairLab 的療程過程:

 

  1. 與顧問傾下先

一開始就有顧問招呼,感覺都好nice好有心機,一開始就傾左一陣我自己覺得頭髮有咩問題(遺傳囉、髮界好闊同埋頭髮好薄好幼,一洗完頭好快變油)。顧問問多幾句,了解我平時做啲咩去止脫同生髮,然後就開始做頭皮測試。

 

  1. 做頭皮測試

做頭皮測試唔多講,基本就係放大個頭皮睇下油脂多唔多、毛囊分佈密唔密、每個毛囊有幾多條頭髮之類……顧問一直同我講我頭皮好污糟……我真係要忍住不講野先得,如果唔係我就會同佢講呢啲話術唔洗旨意說服到我,其實正常人頭皮都有正常油脂分泌(脂溢性皮炎另當別論啦),你信唔信我唔洗做咩「頭皮深層清潔」,去洗個頭返黎再照頭皮測試都乾淨曬?

 

不過既然要試,都不妨比多少少錢去試佢個水氧活細胞深層清潔療程,因為照激光之前我都想頭皮乾淨啲,咁先真正試到work唔work架嘛!

 

Advertisement
  1. Lumas HairLab「Jet-Steam 水氧活細胞深層清潔療程」

 

以下摘錄自Lumas HairLab的FB

「利用 「航太噴射科技」噴射出「水氧混合粒子噴霧」,滲透真皮層,將潛在於皮膚底層位置嘅垃圾毒素推出!同時打開皮膚細胞間隙去除老化角質,徹底清潔毛囊同皮脂腺,有效解決頭油頭屑,改善頭皮新陳代謝,令頭皮回復乾淨清爽!」

 

對我黎講其實就係「高壓水槍」,我屋企有無?無!但值唔值得比咁多錢買個Pakeage呢?我應該唔會買,而大家就豐儉由人啦下!

 

  1. 入到戲肉!「LaseMD微創激光喚髮療程」

 

之後就真正入戲肉去做佢地皇牌療程啦,佢地會用一個睇落好專業既細細部儀器,喺頭皮上面移動,將佢地特別嘅生髮精華導入頭皮,咁就可以激活毛囊、為毛囊帶黎養分。

 

做完呢個療程之後,就可以再去照多一次頭皮睇下有無改善,咁就一定有野睇既,會見到頭皮上既油脂少左好多,因為噴過高壓水槍,所以頭皮感覺會輕左好多、感覺洗左頭咁,你話舒不舒服、舒服既,但究竟有無用,可能真的要做多幾次先知!

Advertisement

 

有一話一,整體感覺係好既,因為職員好nice好細心而且都有獨立房(呢樣就十分抵讚)但療程技術就唔算驚艷,我諗我去做中醫生髮療程可能都更加多野搞!不過療程技術就唔需要多,有用既一個都夠!

 

講開又講,F8 生髮療程究竟有什麼好?

 

講完 Lumas HairLab(我最後無買)不如講下F8生髮療程(利申:我買左而且做緊,但呢篇野絕非廣告)。識我既都知我做F8 生髮療程真係做左好耐!我諗大概有30次療程!點解我會Keep住做?大家都覺得有盞無咩感覺既燈照照下頭皮好流架喎!

 

因為女仔唔食得生髮藥、米諾地爾一停用就會甩頭髮,咁唯有用FDA認證既軟激光生髮方法,而F8既療程核心技術就係「低能量軟激光」,其他咩深層清潔、咩注氧噴槍、咩激光個啲可以加錢買,睇你需唔需要啦,所以其實個價錢無佢地宣傳咁平架!要刷亮眼睇清楚邊度你需要、邊啲你唔洗,加下加下可能就爆單架啦!我有碗話碗,如果淨係做深層清楚然後照燈最後搽生髮精華其實係唔錯既,呢個亦都係我既組合!

 

係,頭一兩次去照軟激光真係覺得無咩感覺、無咩料到,但估唔到持續做左大概一個月啦,真係開始feel到頭油出少左,平時我洗頭第二日下午就開始痕、出油、有頭皮,而家竟然熬到去第三日!出油少左就少左頭皮,成個頭我覺得都健康左好多,水油平衡得好好,我諗就算為左無頭臭、頭皮同頭油,唔洗日日洗頭,呢個價錢都比得好值,因為佢幫我頭皮天然控油同令佢健康左……

Advertisement

 

估不唔到三個月之後,本身超級爆炸無敵闊既中分髮界線,開始生BB毛!

 

生BB毛真係開心到Cry,不過呢個唔係童話故事

 

係,生左好多BB絨毛的確係好開心,不過因為我係遺傳性雄禿,所以都無好期待所謂「爆髮」,但真係飆生左好多絨毛BB髮,同埋髮量多左、髮界線變窄,但你話回復返以前既十幾歲既髮量,至少我唔得…..但你話維持到頭髮無再甩、控到頭油、控到頭皮,仲多左啲頭髮,所以我覺得已經好work!我會Keep住做!

 

其實每個人都有自己生髮法寶,而我就有兩寶,一個就係 F8 生髮療程、另一個就係生髮精華,想知我用開有用既生髮精華就繼續Follow我啦!

照慣例擺條Link喺度,你地自己睇啦: New Beauty F8 生髮療程

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。