#Fitness

韓國品牌FOODOLOGY助你健康瘦身!

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement
睇韓劇,個個女仔都又白又瘦,男嘅就高大健碩,明明又炸雞又部隊鍋,公平咩!當然啦,我都知美麗嘅背後人哋日日做GYM冇話你知,但我發現除咗健身之外,佢哋都會聰明地選擇啲保健產品輔助吓。介紹吓呢隻FOODOLOGY,喺韓國銷售突破百萬,聽講佢仲係唔少韓國藝人維持健美體態嘅秘密武器添!講真,我為咗減磅我都唔算好懶㗎,我有每晚做少少運動(但放工有時真係好攰都會SKIP一兩晚…)但可能自己有返咁上下年紀,新陳代謝慢,減磅嘅效果真係唔顯著,所以我最近就加入咗FOODOLOGY呢一SET幫下手。
FOODOLOGY呢個牌子係係韓國 oliver young 瘦身排名No.1!唔少港人飛韓國都會順便幫Friend買或者買嚟做手信㗎!好消息係而家喺香港都買到喇喂~立即入手!!
Colelogy Tea 五彩蘇石榴風味纖體茶,一盒有15包沖劑,攜帶方便,冷熱均可,啱晒懶人!成份係天然五彩蘇、銀杏葉萃取物、低聚果糖等,含有非常豐富嘅毛喉素,有效減體脂,增加血液循環同活化腸道幫助便便暢通。全部成份都經KFDA & GMP認證,安全而且確保其功能性,對人體無害,不含毒性,減肥同時保障健康係十分重要!
我最鍾意佢冷熱都得,沖泡好簡單,一包加入300~500ML水便可,連攪拌都唔使就溶晒。無論係出去食飯定係喺OFFICE,隨時都可以飲返杯。味道係酸甜嘅石榴味,我就幾鍾意,沖500ML水甜度啱啱好。做嘢做到悶悶地,下午茶時間口痕,立即去沖返杯去代替冇益嘅珍珠奶茶!
Coleology 五彩蘇減肥輔助片,一盒60粒,同 Coleology Tea 拍著一齊食效果更好。係韓國呢一隻Supplement係好受歡迎,又稱 #小紅瓶瘦身法 。成份一樣係五彩蘇,另含各種維他命同礦物質,獲KFDA&GMP認證,不含咖啡因,安全減脂,唔會對身體器官做成負擔。
建議每天睡前服用2粒,提高身體基礎代謝率,減少體脂。Supplement嘅Size唔大粒,吞食容易。我幾鍾意佢唔係膠囊型,冇怪味。
Pineology Enzyme 菠蘿酵素,適口經常食完嘢肚谷谷嘅人,因為呢隻酵素專門分解碳水化合物、蛋白質同脂肪!人體本身就擁有3種幫助消化酶,但隨著年紀增長佢哋嘅數量會下降,所以你會發現以前後生好似食極唔肥,但而家飲水都肥咁。
而家嘅我已經好少去放題任食呢啲,但偶然都會有啲必須出席嘅聚會而唔小心食多咗。呢個時候就會食一包菠蘿酵素幫手消化。佢嘅食法只需要打開包裝再倒入口中,或者用室溫/低於室溫水送服。因為酵素嘅活性成分唔耐熱㗎,所以唔好用熱水沖泡呀~!口味係菠蘿味,酸酸地咁好好味!建議係餐後服一包,一日一包就夠喇。
另外仲有呢隻Manology Cut,係專For男士嘅瘦身保健品。成份藤黃果抑制碳水化合物轉化為脂肪,另外加入水飛薊素,能保護肝臟細胞免受自由基破壞,增加活力。雖然男士要瘦身聽落去比女性易,但其實男性除咗要瘦之外,肌肉結實都唔係容易。要好似韓國啲男仔咁型,做GYM加埋Manology Cut都係好事嚟。一日3次,每次2粒,提供足夠嘅能量應付日常工作之餘又可以減肥!
我而家同老公一齊食緊FOODOLOGY嘅產品,我哋覺得都幾好,起碼佢食法係方便,唔駛大費周章,唔會抗拒。我哋有配合飲食同做適量運動,效果唔錯。我就懶懶地咁減到1KG,老實講我覺得作為中女,唔肥已經偷笑,仲減到1KG真係幾開心。大家要記住呢啲係SUPPLEMENT唔係減肥西藥,佢哋係輔助品,所以唔會變魔術咁令你一食完就瘦一個圈㗎!最緊要係,減肥係要健康地減,當去到平台期嗰陣,就利用輔助品幫自己推進,堅持住,唔好放棄!選擇輔助品嗰陣就要揀啲成份健康同值得信賴嘅,否則得不償失就無謂。推介俾大家呢隻韓國人氣FOODOLOGY,而家喺香港都買到,唔駛飛去韓國喇!仲接受消費券添!買滿$399免運費!去佢哋官網睇下啦! https://coleology.hk/ https://www.instagram.com/coleology.hk/ **產品/產品資料由品牌提供 ngayiellie@gmail.com http://www.facebook.com/popcornellie http://instagram.com/popcornellie http://popcorn-express.tumblr.com
Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

popcorn55
八十後在職媽媽,從無憂無慮的二人世界跳到憂柴憂米的三人家庭。因為工作關係,過著男主內女主外的生活。每天忙著返工和吃喝玩樂,決定以「最少的時間留著最多的青春」為人生課題。