#Fashion

【RAZE】推出全新口罩色: 杜松綠 即到中環閣麟街新開幕分店入貨喇

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

日日戴口罩?戴到悶⁉️

天氣轉變 口罩又點可以唔變 不如齊齊跟我試新品?

最近路經位於中環閣麟街嘅【RAZE】新開幕分店
今次入手?全新推出嘅口罩顏色: ?杜松綠 (Juniper Green)
寓意由冬天交替到充滿活力嘅春夏季節
充分體現【RAZE】開創嘅現代衛生新標準
✅最重要口罩仍然保留光觸媒抗菌保護層
✅雙重殺滅99%細菌、病毒?
✅有4個size,大人小朋友都可以用
除咗口罩我仲?揀選咗其他clean & coat系列產品包括:
?全新推出嘅殺菌消毒噴霧: 有/無香配方同嶄新SilverMist香味?
?消毒濕紙巾: 不含酒精配方,能殺滅99.99%病原體,細細包,帶住出街就最適合不過
? 升級配方的長效抗菌噴霧 (Original+):適用於不同物料,於物件表面形成高效保護層;長達3個月時間的抗菌保護
有咗一系列產品就可以為全家人帶來最佳保護,安心又放心?
今次我仲留意到【RAZE】特意為愛護地球?出一分力,轉用更環保♻️物料作全新包裝,
包括FSC紙盒、生物可降解獨立包裝袋
為咗向一代傳奇嘅Pop Art藝術家 Keith Haring致敬,【RAZE】更搞搞新意思特別推出:
?「RAZE x Keith Haring 聯乘口罩」
於 RAZE 經典口罩色彩,刻印上 Keith Haring標誌性嘅圖樣及符號,別具創意
設有2✌️種盒裝?冷色系及❤️暖色系列
仲破天荒推出混合顏色裝(每盒有5款顏色)以供選擇?
喺中環新店1樓仲飄散住淡淡SilverMist嘅味道,大家都快啲去感受吓啦?
#RazeHK #RazeCentral #RazeClean #RazeCoat #RazeAntibacterialMask #RazeJuniperGreen #RAZExKeithHaring#RazeGreen #karryshare
@razetechnology Raze


 

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

LittleK
個人網誌|空姐|美容、化妝與個人護理|美食|家庭|健康與生活