#Beauty

1個鐘打通膀胱經 排出體內廢物

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

正所謂「不通則痛」,好多不同的痛症都是由經脈不通而引致。加上香港人生活壓力大,而且工作繁忙,引起不少的都市病。不少女士都有熱氣、生暗瘡暗粒、失眠等問題,而往往以上的問題,都有機會是八髎穴不通而致。

八髎穴是膀胱經必之路,若八髎不通,膀胱經無法排出寒濕、熱,令人容易變得熱氣,久而久之就生豆豆、喉嚨痛及失眠。如果八髎穴不通,唔只影響女性的線條,令到肚腩大、PatPat仲會腫脹。而我下身較腫脹,除了脂肪積聚,亦出現水腫的問題,如果如手踭按壓大脾的紅印,可以一分鐘後仲見到紅印 ¯_(ツ)_/¯

經朋友介紹,早前位於旺角站上的「ON BEAUTY 善美有約」做了一個天然私密養護療程,以疏通八髎穴及下半身的經絡。

擁有15年以上經驗的師傅先幫我用按摩油,按鬆下半身,並放鬆繃緊的肌肉及阻塞的經絡。按得到位,力水適中,唔似係其他美容院咁,一味用死力按,仲按到腫添。

用手按了一段時間,按摩師再用儀器幫我按,加強排水及疏通經絡的效果。機頭暖暖的,再結合密集的震動,打通我八髎這個區域。按摩師仲話我知,如果這部份經絡較阻塞,婦科問題也可能會接踵而來。

Advertisement

整個療程按足1個鐘,按完唔只覺得大腿即時輕了,連線條都靚咗,好有提臂感,可以輕鬆打造蜜桃臂,即時都無咁脹。接下來,按摩師幫我敷個屁屁Mask,有助加強剛才按摩的成效,亦令皮膚更緊緻,更亮澤。

Advertisement

做完整個療程,由本來分不出PatPat/大脾的肥腫難分,即時有返線條!一次效果已經好明顯,我自己都好滿意,相信keep住做,效果會更持久。如果你都有同樣的下身問題或都市病,不妨都試下啦!

ON BEAUTY 善美有約
?旺角店:T.O.P商場12樓1209室
?西環店: 香港商業中心21樓2109室

預約專線:6767 8038
Instagram: https://www.instagram.com/onbeautyhk/
Facebook: https://www.facebook.com/onbeautyhk

———————————————————————
雖然療程由ON BEAUTY提供,但我真係鍾意呢個Treatment先會打以上的分享哦!
| 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com

Advertisement
標籤: 按摩養生

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

冰糧派出所
大吃大喝之芭蕾女孩。最愛線條簡單、性格傻傻的奇怪東東。十分喜愛去嘗試新野 \(//∇//)\ | 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com