#Beauty

生活篇 – 英國巴哈甜睡寧

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

成晚瞓唔著晚晚都眼光光,又唔想靠食安眠藥或飲酒嘅方法逼自己睡覺?可以用?英國巴哈甜睡寧 Bach Rescue Remedy?
因為失眠好多時因內在情緒失去平衡,而出現嘅表面徵狀, 透過使用巴哈由內在開始,能改善失眠情況??


係市面上唯一採用花療配方嘅舒壓產品 ,花療?是以全天然方法幫助平衡內在情緒,不同嘅花能針對舒緩不同嘅負面情緒;英國巴哈採用咗5種花互相配合成為複方,加上獨有嘅情緒急救配方,
可以幫助快速
✅舒緩壓力
✅緊張憂慮
✅情緒起伏

逾8️⃣5️⃣年貫徹天然花療概念,
?配製Rescue Remedy 情緒急救配方?
?聖星百合 ▶️紓解痛苦和悲傷
?岩玫瑰▶️穩定情緒及放鬆心情
?鳳仙▶️保持耐性舒緩急躁心情
?櫻桃李▶️增加對生活週邊的注意力
?鐵線蓮▶️幫助舒緩緊張

【巴哈甜睡寧口溶珠】
當我夜晚瞓唔著時,就放一粒喺口中讓它慢慢融化,淡淡的花香自然令人放鬆心情, 當中的5+1配方,可以幫助改善失眠時,停止思緒上嘅干擾,快速自然入睡,醒來後更可精神奕奕,係改善睡眠嘅好幫手。

【巴哈舒緩噴霧】
除咗失眠,內生活中都會遇上緊張同壓力大嘅時候, 尤其係工作同家庭,主要成為我最大嘅精神緊張原因, 當覺得自己忍唔住想爆炸 可用噴霧噴於口中兩下, 噴霧可以幫我✅即時鎮定和✅集中精神⚡
讓我有更好的頭腦去解決眼前的問題

#巴哈 都是天然植物提煉成分,無副作用更唔會造成藥物嘅依賴,性質非常溫和更不含西藥成分,所以唔會對身體造成負擔或藥物敏感嘅問題出現, 使我能安心地使用??

✨銷售點✨
巴哈產品現於屈臣氏有售✨

#Bech巴哈 #改善失眠 #促進睡眠 #自然入睡 #甜睡 #改善睡眠質素 #不易扎醒 #不多夢 #穩定睡眠規律 #身心平衡 #Bech巴哈急救配方 #全天然甜睡配方 #即時減壓 #隨時減壓 #舒緩緊張舒緩情緒 #增加集中力 #不怯場

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。