#Family

還原返靚靚既肌膚 – Naturo Vita 濕疹消系列

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

有好多朋友都問我 Zoie 而家就黎2歲,她皮膚咁好,問我平時用那一些產品,其實初出生既時候她皮膚不是太好,面上和身體是出了不少濕疹,初時都好苦惱。

之後經媽媽谷朋友介紹我俾 Zoie 用天然配方 Naturo Vita 濕疹消系列。個時見佢女女用咗濕疹消之後皮膚真係好咗好多,至少唔再成日紅紅腫腫!

我自己都做咗少少功課,search到濕疹消系列5步曲係醫學團隊綜合多年治療敏感經驗研發既天然濕疹配方,不含類固醇、不含藥性,100% 無添加,所以我就即刻試咗!

Naturo Vita 濕疹消系列全部產品都揉合多種天然精油、草本成分及維他命,只要五個steps可以幫肌膚做到滋潤、鎖水、抗敏,解決乾燥痕癢嘅效果,見好多用家用過都話呢個配方天然得嚟真係對濕疹皮膚有用。喺度分享下比大家 :

Step 1 : Naturo Vita 濕疹消沐浴油

Advertisement

可以溫和潔淨肌膚,同埋因為佢係以天然精油制成,所以聞落去無乜香料味,感覺好天然。同埋好易推開,真係可以去除肌膚表面嘅污垢,幫 Zoie 沖完涼之後唔覺得佢皮膚好乾燥,反而仲覺得滑咗。雖然天然又無皂基,但潔淨力都好好,而且唔笠,呢樣都幾surprised。

Step 2 : Naturo Vita 濕疹消補濕噴霧

幫 Zoie 沖涼後就噴上補濕噴霧,即時為肌膚返保濕,因為濕疹真係無時無刻都要做好補水,如果唔係就好易乾之後又紅又腫就麻煩。我就會喺乾燥嘅位置噴一噴,通常吸收得好快同埋過咗一兩分鐘就唔再紅腫。

Step 3 : Naturo Vita 濕疹消再生修護霜

Advertisement

質地好容易推開同吸收,成個感覺一啲都唔化學,聞起嚟都幾天然。一搽落去乾燥位置Zoie皮膚真係見到有明顯效果,滋潤到皮膚,用左兩星期,少咗紅腫同埋無咁乾!

Step 4 : Naturo Vita 濕疹消防曬乳液

嗰時帶Zoie出街好怕佢會曬傷之餘又驚會令佢濕疹問題更加嚴重,所以個時見到有呢一款全效物理防曬,唔會刺激到皮膚同埋有效阻截紫外線引致嘅傷害同埋唔會令皮膚乾燥,所以我就覺得做到防曬之餘又唔會令皮膚敏感,真係好幫到手,好有用!減輕到皮膚負擔同敏感機會,提升肌膚防護能力。

Step 5 : Naturo Vita 濕疹消小兒止痕噴霧

而我每日都會帶出街必備嘅小物就係呢款止痕噴霧!因為佢細細支好方便攜帶,同埋最怕Zoie喺條街度周身R痕,而一噴,佢就會即刻止痕,本身R到勁紅嘅位置過咗10分鐘就紓緩到紅腫,所以濕疹嘅小朋友真係好需要一支帶出街用,真係一個勁好用嘅止痕小法寶!


Zoie 用左 Naturo Vita 濕疹消系列大概三星期之後,濕疹已經無復發,還原返靚靚既肌膚,之後用到而家2歲幾,都keep住用~ ~知道好多濕疹家長都好煩惱,唔知點處理好。我真係真心推介Naturo Vita濕疹消一系列嘅產品,因為佢係一個全方位嘅產品,爸爸媽媽們都唔洗再咁麻煩出去搵唔同牌子嘅沖涼、保濕、止痕產品。佢係提供360度產品幫你修護到濕疹BB或者小朋友!

而家,仲有個試用活動,$20可以買到價值$159「濕疹消」體驗裝,有一支小兒止痕噴霧30ml同6g再生修護霜體驗裝。有興趣試試呢個系列嘅記得登記 ? : https://bit.ly/3eFFMZC

Advertisement

銷售點: 維特健靈專門店、維特健靈網店、HKTVMall

如果有興趣的話仲可以立即到HKTVMALL或者維特健靈網店選購:

濕疹消系列「五步曲」全方位護理: https://bit.ly/3hYvbLc

濕疹消系列潔膚、補濕、修護「三步曲」: https://bit.ly/36UlsiL

濕疹消產品詳情: https://www.naturo-vita.com/products/EczemaRemedy/

======================================================

Advertisement

” 是次活動產品由品牌提供,謝謝 ”

希望大家睇我的試用分享文,如有產品試用及工作坊邀請, 歡迎聯絡我,謝謝 !!!

Email: magicsiuyee84@gmail.com

Instagram: https://www.instagram.com/siuyeeng0111

Facebook fanpage: www.facebook.com/magicsiuyee84

本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見,
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

magicsiuyee
我係Siuyee,是一名美容生活博客,分享一切自己所見所聞,愛情同平常生活點滴。 ?Ms. Ng be Mrs. Kwok ❤韓國 ❤買化妝品護膚品 ❤鬆弛熊 Rilakkuma