#Family

爸爸最愛!老協珍人蔘精麥蘆卡蜂蜜口味

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

媽咪偉大個個都知,大家最錫媽咪。爸爸坐喺角落畫圈圈,哈哈,唔好咁啦,我都好錫爸b嘅。父親節送禮比男人送咩好?最近郭天王代言呢隻老協珍人蔘精麥蘆卡蜂蜜口味好似幾好!尊貴!實用!有益!中晒送畀男人最佳禮物嘅check point!

老協珍人蔘精麥蘆卡蜂蜜口味,集合增強免疫力、消除疲勞、提高專注力於一身,係補身養氣嘅妙品!成份有紐西蘭新溪島麥蘆卡蜂蜜UMF5+,UMF指存在麥蘆卡蜂蜜嘅神奇獨特抗菌活性因子,具有強大修護力,針對長期飲咖啡、茶呢啲刺激性飲品,強化消化道系統,修護腸胃舒緩不適,具超強修護力!

蜂蜜另一個好處係佢係「單醣」,可輕鬆被人體吸收,含有維他命、礦物質同胺基酸等營養,可以即時補充能量!

嚴選頂級白蔘、西洋蔘,以「快火慢煎」工法濃縮煉製,堅持原支人蔘熬煮,雙蔘平衡,完美保留人蔘精華,真材實料,補身得來性質温和不燥,無添加任何濃縮液,長期飲到冇問題。

Advertisement

補身而家變得好簡單,唔再洗煲呢樣嗰樣,只需要每日一樽老協珍人蔘精麥蘆卡蜂蜜口味就得。佢最好嘅地方係有人蔘味得嚟,又帶香濃蜜香,雙效升級,令到補身呢件事唔再係苦差,唔再老土,輕輕鬆鬆(而做老婆嘅我又唔洗煲乜煲物~)其實佢男女都飲得嘅,不過今次我就送俾老公飲。佢好乖咁每日一樽,所以我相信佢真係好鍾意飲好好味。呢排我覺得佢瞓得好咗,點解咁講?因為佢平時係會打鼻鼾,同埋碌來碌去,但自從飲咗老協珍人蔘精後,就冇咁反瞓。

Advertisement

老協珍人蔘精麥蘆卡口味:https://lxz.com.hk/Product/OEG009
老協珍官網:https://lxz.com.hk
老協珍粉絲團:https://www.facebook.com/laoxiezhenHK

**產品/產品資料由品牌提供,真心分享,歡迎電郵查詢。

ngayiellie@gmail.com
http://www.facebook.com/popcornellie
http://instagram.com/popcornellie
http://popcorn-express.tumblr.com

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

popcorn55
八十後在職媽媽,從無憂無慮的二人世界跳到憂柴憂米的三人家庭。因為工作關係,過著男主內女主外的生活。每天忙著返工和吃喝玩樂,決定以「最少的時間留著最多的青春」為人生課題。