#Food

芝士控絕不能錯過的 PIZZA MARU

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

之前同朋友食生日飯經過呢間餐廳,見到好多人排隊,諗住去試吓,今日終於帶咗媽咪嚟試下,因為媽咪係一個芝士控

睇Menu已經覺得好吸引,好多嘢都想試吓,但得兩個人又唔敢嗌咁多。下次一定要多啲人嚟食先得。
「群蟹派對」番茄醬底 $148 Regular 9‘
見到個名已經好吸引,仲要有好多餡,款款都咁吸引。包括有蟹肉、鮮蝦、紫洋蔥、燈籠椒、粟米、木魚花、BBQ醬、酸忌廉醬、香芹片、蘑菇、馬蘇里拉芝士。
芝士拉絲相當吸引,芝士控絕對抵擋不住誘惑。啖啖蟹肉同鮮蝦,鮮味無窮。
「南瓜忌廉軟殼蟹」韓式意大利飯 $163
呢個價錢貴咗啲,但係味道相當唔錯,少少甜嘅意大利粉配合香脆嘅軟殼蟹,味道恰到好處。
「芝士秘製炸雞」 $118 六件
勁香噴噴嘅芝士味,聞到都想食。叉起件炸雞已經感覺到外層非常鬆脆,入面非常嫩。急不及待放入口細味一番。果然皮脆肉嫩,相當可口,食到停唔到口。
呢間絕對要encore,真喺排隊等都值得試下。
Pizza Maru (荃灣)
荃灣楊屋道1號荃新天地1期UG樓28及30號舖

謝謝大家來看LoveCath夏沫的文章啊~^^~
Catherine (LoveCath夏沫),

電郵 love.cath@yahoo.com.hk / lovecathcath@gmail.com


LoveCath 夏沫

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

LoveCathCath
歡迎邀稿 love.cath@yahoo.com.hk / lovecathcath@gmail.com 擁有43寸長腿的高瘦平女生~哈哈~~ 勇於接受一切新事物, 喜歡跟大家分享一切美好的生活點滴 喜歡從分享生活、美容、時尚、旅遊、美食當中找出有共嗚的你~ 與我成為網上的朋友~一起探索更多新事物