#Beauty

升級版Acnes痘痘貼,一晚即吸走痘痘膿頭!

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

升級版Acnes痘痘貼,一晚即吸走痘痘膿頭!
女人個個月除咗周期性不適之外,臉上仲爆出好多痘痘,好彩發現推出咗「升級版Acnes痘痘貼」,點都要買返幾盒傍身。

最記得係我結婚前一晚,因為緊張同壓力太大,竟然喺臉上生咗一粒好大嘅暗瘡,係我苦惱緊點算嘅時候,就俾我遇到Acnes痘痘貼,當晚即用吸走痘痘,第二日早上起身就已經將膿頭吸晒出嚟,相當神奇。我覺得升級版Acnes痘痘貼仲好用過以前試過的3M痘痘貼、Dr Wonder痘痘貼。因為Acnes痘痘貼添加了「金盞花」成分,除咗可以吸走痘痘,仲可以舒緩退紅!
今次新升級的Acnes痘痘貼真係要推介俾大家!因為同其他牌子痘痘貼不同,Acnes痘痘貼分日用型同夜用型,相當之貼心。
Acnes痘痘貼-日用隱形貼片
Acnes痘痘貼日用版只有0.02 cm超薄霧面設計,超薄之餘仲同膚色好相似,貼咗之後完全睇唔出,超級隱形,之後再化妝完全睇唔出用咗Acnes痘痘貼呀。
Acnes痘痘貼-夜用貼片
Acnes痘痘貼夜用版就主要吸收分泌物(膿頭),有更強嘅吸附力,等你可以一教訓醒就吸走膿頭,相當方便。
升級左嘅Acnes痘痘貼唔只加入左金盞花,有助舒緩退紅,抗菌仲長達24小時。就算第二日要素顏見人,用了Acnes痘痘貼就唔使驚。
配合埋Acnes暗瘡除疤啫喱一齊用,d痘印仲淡得好快添!
Acnes痘痘貼於屈臣氏、SASA、百佳、HKTVmall、Don Don Donki、Aeon Style、@Cosme store、千色Citistore、City Super、Pandamart及各大藥房有售。

Product(s) sponsored by Acnes

謝謝大家來看LoveCath夏沫的文章啊~^^~
Catherine (LoveCath夏沫),
電郵 love.cath@yahoo.com.hk / lovecathcath@gmail.com


LoveCath 夏沫

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

LoveCathCath
歡迎邀稿 love.cath@yahoo.com.hk / lovecathcath@gmail.com 擁有43寸長腿的高瘦平女生~哈哈~~ 勇於接受一切新事物, 喜歡跟大家分享一切美好的生活點滴 喜歡從分享生活、美容、時尚、旅遊、美食當中找出有共嗚的你~ 與我成為網上的朋友~一起探索更多新事物