#Beauty

全職大眼袋媽媽誠實評測Perfect Mama R6 好唔好!

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

大家都知所有女人都想永遠保持青春,十年如一日,不過就算平時點保養都好,一生完BB,身體狀態就好易下滑,連同皮膚狀態都變差,特別係個眼袋大咗勁多,真係搞唔掂。不過原來我身邊啲媽媽級朋友都同我一樣有眼袋問題,叫我試下Perfect Mama R6去眼袋療程,我本身都仲諗緊Perfect Mama R6 好唔好、得唔得架,直至我見到Facebook有好多KOL都分享R6嘅療程體驗,睇睇下又好似幾好喎,依家仲要有免費體驗,如果仲一直猶豫Perfect Mama R6 好唔好呢啲問題,分分鐘錯失呢個免費去眼袋嘅黃金機會。

 

雖然今次係免費體驗,但我都想借今次機會了解Perfect Mama R6 好唔好,希望俾到少少意見咁多位媽咪啦。身為一個精明嘅媽媽,上去做療程我都有search下解Perfect Mama R6嘅基本資料,我發覺唔單止我,原來都有好多人係論壇問Perfect Mama R6 好唔好,睇嚟大家都對呢個問題好好奇。講返正經野先,原來R6去眼袋療程可以改善眼部微循環,促進眼部脂肪代謝,將眼袋的脂肪透過新陳代謝而排走,從而減輕眼部浮腫,仲會撃退黑色素,踢走黑眼圈。聽落就好好,滿足晒我嘅需要,但都要試咗先,睇下係咪真係咁堅。

 

Advertisement

本身我就想快啲體驗Perfect Mama R6,真人實測Perfect Mama R6 好唔好,但Perfect Mama 嘅員工就同我講已經Full Booking,最快都要一星後,心諗R6有無咁hit呀。不過唔緊要啦,多人book點都好過無人問津。到咗療程當日,我都有啲緊張,始終第一次做關於眼嘅療程,不過為咗試真啲R6,最緊要係想知道Perfect Mama R6 好唔好,我專登唔搽任何眼霜,睇下療程後效果明唔明顯。

Advertisement

上到去Perfect Mama嘅分店,俾我嘅第一印象就係好寬敞好靚,唔知係咪個環境好舒服,啲員工睇上去都特別靚。咁坐咗一陣之後就有治療師帶我入房,詳細了解我嘅眼袋問題,仲會簡單介紹下R6去眼袋療程嘅原理。治療師都好細心,佢會問我個眼袋幾時變得嚴重,仲會了解我嘅生活作息同習慣。之後佢就簡單介紹R6去眼袋療程,唔聽唔知,原來R6係一個無痛、無創、無恢復期嘅療程,唔會留下任何傷口,做完都可以已經約朋友出去,啱晒我呢啲成日要照顧BB嘅媽媽。講咗之後,終於正式做療程,試下Perfect Mama R6 好唔好啦!

不過講真,體驗R6嘅過程真係無咩特別,總之都係清潔完眼周範圍之後用眼袋槍探頭碌呀碌、碌呀碌,全程無咩特別感覺,只係熱熱地暖暖地,都好舒服架。講到呢度,我諗大家都好想知Perfect Mama R6 好唔好,放心我依家就會分享Perfect Mama R6 好唔好嘅意見。

Advertisement

其實Perfect Mama R6 比我想像中好,雖然我之前已經做咗好多Research,知道Perfect Mama R6最嘅賣點就係RF射頻技術,以為淨係可以去眼袋同淡化黑眼圈,點知仲可以改善眼紋,做完之後幾日隻眼都無咁腫。Perfect Mama R6做一次已經有咁好效果,真係可以幫到我去眼袋去眼紋去黑眼圈。如果你問我覺得Perfect Mama R6 好唔好?我梗係覺得好啦,因Perfect Mama R6效果做一次可以last好耐,我諗如果有眼袋嘅人肯定會睇住個眼袋做一次就收細一啲,脂肪慢慢溶解流走曬,做做下就無咗眼袋架啦!

Advertisement

 

Perfect Mama R6 好唔好?個人覺得真係幾好,好似我呢啲生完BB就殘咗好多嘅人,真係好Work好有用,所以我已經決定咗join曬Perfect Mama R6成個療程,而且Perfect Mama R6嘅都唔算好貴,只係1888/10次,絕對負擔到。如果大家都仲諗緊Perfect Mama R6 好唔好,我建議大家真係免費體驗一次先,保證你唔會後悔!


同埋見佢好多treatment 都有免費體驗,【禁入嚟】去佢地Facebook 到留意下啦!!

LINK: 免費體驗 R6 包去眼袋療程

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。