#Beauty

Cassie X 全清|健康生活|排清腸道宿便毒素 保持腸道健康 健康新態度

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

以前讀書個陣腸胃都唔錯,每日都有大便。但出黎工作之後,發現腸胃差左好多,有陣時三日都無大便,啲宿便積積埋埋,仲搞到皮膚都變差,生多左暗瘡。

我自己試過食酵素幫助排便,真係work,但係肚屙得好辛苦,仲影響工作。我亦都試過食益生菌,可能經過完胃,啲菌俾胃酸已經殺死左,所以效果不大。朋友介紹左我試下香港製造嘅全清Allklear天然高纖粉。

全清Allklear高纖粉成分全天然,始終都係食落肚,全天然成分會比較放心!全清裏面含有10多款蔬果萃取精華,一包全清Allklear含有多於5碗沙律的纖維量,所以可以見到有啲綠色粉末,足夠補充身體每日所需膳食纖維,十分適合繁忙嘅都市人飲用。重點係不含中西藥及瀉藥,我唔使再驚食完會肚屙。

Advertisement

全清嘅包裝都幾靚,一個純白色盒內有七小包。一打開就見到,寫住:古語有云「 若要人長壽,腸中須無屎。」其實講得好岩,排清腸道宿便毒素,可以有助保持腸道健康,清除口氣、小肚腩、水腫、改善皮膚,處理各種身體問題!

講左咁耐,到底全清係點幫我地排毒?人體大腸多皺摺,小腸內壁又佈滿了纖細的絨毛,宿便經年累月依附變得乾硬臭臭。全清Allklear高纖粉經消化系統進入人體後,慢慢地吸收水份,形成啫喱狀薄膜,並促進腸道蠕動,令宿便變得柔軟順滑,大約6-9小時就能輕易排出體外,暢而不瀉。

我自己親身體驗,每日早上早餐前飲一杯,大約下午至夜晚都有兩至四次大便去,唔會有肚屙嘅感覺,只係好似平時想去大便咁,每次嘅量唔會好多,慢慢排出黎,好舒服!用左全清一星期之後,我本身條纖腰出翻黎 YEAH!

Advertisement

全清Allklear 主張 #Healthtitude 健康新態度,突破默守成規的保健習慣,用簡單便利的方式,維持隨心所欲的飲食。

https://hk.allklear.com/

FB Page, IG: @allklearhk

#全清ALLKLEAR #allklear #全清 #Healthtitude #排毒暢而不瀉 #MadeInHK #GMP藥廠 #SGS認證

Advertisement

歡迎合作試用·邀文·出席活動

Email : cwycassie@gmail.com

Instagram: @cassiecwy | @cassiegetfat

Facebook: @cassiegotravel

Blog: Ublog | Girlab | BeautyExchange | Blogspot | Girlssss

Advertisement

OWN | Rebeaute | Beautylife | 痞客邦

Platform: Openrice (Cuisine_revolution Lv4) | Dianping | Tripadvisor

免責聲明:

本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

cwycassie
歡迎合作試用·邀文·出席活動~ 我的頻道: https://www.instagram.com/cassiecwy https://www.instagram.com/cassiegetfat https://www.facebook.com/cassiegotravel 我的部落格: https://cassiegotravel.blogspot.com/ http://beautylife.hk/home.php?mod=space&uid=257048 https://girlab.hk/author/cwycassie/ https://girlssss.com/author/cwycassie/ 我的平台: 小紅書 / OpenRice Lv4 / 大眾點評 Lv5 / Retty / TripAdvisor Lv5 / Google Lv6 / BeautyExchange