#Love

情人節實用禮物精選

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

今年情人節大家諗好送咩俾男朋友/男神未呢?因為疫情,大家多咗留喺屋企,不如趁情人節送居家實用禮物俾另一半,等佢留係屋企都可以用,可以諗起你,如果打算一齊Staycation,仲可以即開即用添!

 

每日長時間戴口罩,呼吸的蒸氣在口罩內循環,加上汗水,讓肌膚長期處於潮濕環境及熱敷狀態,大大加劇了皮膚出油的情況,引致毛孔變大、黑頭、粉刺、暗瘡等問題,甚至出現戴口罩皮膚敏感,又稱「口罩肌」。

 

<SukinOil Balancing 系列>

Advertisement

採用活性竹炭,可幫助去除多餘的油脂,並清潔毛孔,同時確保皮膚健康清潔。非常適合混合性和油性皮膚類型,具有超強的吸收性能,能提供徹底潔凈,透過去除多餘的油脂來平衡膚色。有助保持皮膚潔淨、使皮膚不黏膩,皮膚倍感清爽及煥然一新!

BUY NOW: https://bit.ly/3pPrb1q

 

洗手太密或者用搓手液太多,長期接觸具消毒殺菌功效的洗手液,都會破壞皮膚角質層,會導致皮膚上本來的油脂過度流失,形成乾燥肌,甚至痕癢、皮膚破裂、容易誘發主婦手及加劇濕疹。洗手後應趁雙手仍有微濕時塗上潤膚霜,保濕效果最佳。

Advertisement

<DU’IT 急救手膜>
手膜級hand cream,迅速改善手部乾燥敏感肌膚 1天見效,係澳洲勁hit,補水鎖水+滋潤+抗菌,極速修復受損、乾燥、痛癢的雙手,澳洲專利配方,滋養不油膩!含10%尿素、AHAs,軟化乾裂粗糙甚至硬化皮屑,強效修復受損,平衡油脂,在皮膚表面形成保護膜,保濕之餘,防止水份和油脂流失。

BUY NOW: https://bit.ly/2LeE3z1

 

Advertisement

<Canus羊奶煥膚保濕乳>

源自加拿大,採用新鮮山羊奶製造,保留羊奶中的多種美肌成分,與人體皮膚酸鹼值接近,營養更容易被皮膚吸收,並達到鎖水保濕效果,滋養不緊繃。當中AHA及EGF生長因子能帶走老化角質,保持肌膚滑溜;豐富的α-羥基酸、乳酸等則可分解並去除肌膚死皮細胞,肌膚變得光滑、年輕。更含維他命C及E,達到美白、保濕及抗老化功效!

榮獲全天然認證,性質溫和,特別適合濕敏、痘痘、乾燥肌膚人士使用。

BUY NOW: https://bit.ly/3jakggH

 

Advertisement

<BYHEALTH 玫瑰膠原蛋白軟糖+ 紅潤補鐵粉>

上一年疫情令到好多人都留喺屋企,少咗做運動,血氣身體都變得差咗,趁著情人節,一於要保養下,[鐵+膠原] 一齊補,氣血變好同時紅潤美肌。食糖都可以補充膠原,仲有清新玫瑰味, 好味又可以變靚; 鐵粉好易入口,唔洗沖水,入口即溶又冇鐵銹味,like! 當零食獎勵自己,食完唔會有罪惡感,或者用嚟送畀閨蜜做情人節禮物都得!

BUY NOW: https://bit.ly/3oMXKeJ

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

beautylab26
平凡打工仔,鍾意發掘身邊快樂、美好嘅事物。同大家開心share各種變靚資訊, 護膚、美容、生活無所不談,體驗健與美的生活態度,充實人生,發放正能量! lιғeѕтyle| ғood | вeaυтy ✉️beautymami01@gmail.com?IG Direct