#Beauty

【 #最強亮肌閏蜜 】Young Living BLOOM植萃亮白護膚系列

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement
 
 
 
 
女生最好嘅「貼身閏蜜」莫過於自身嘅好膚質,
膚質好嘅女生總有種難以言喻嘅吸引力,
同大家分享好膚質是如何育成啦 ~

 

繼上一次同大家分享過的BLOOM膠原亮膚飲, 飲左一排膚質真係明顯有改善。
Bloom 系列仲有 skincare 產品架,
今次再分享植萃亮白護膚系列中包含乳液、潔面乳及精華。
獨有的Sheerlumé™ 亮白複合物由天然植物成分製成,有助提亮肌膚和增添自然光澤。
飲用BLOOM膠原亮膚飲, 再加上每天使用BLOOM植萃亮白護膚產品,
1+1方案完美輕鬆打造「BLOOM BLOOM亮肌」無難度!

 

BLOOM植萃亮白潔面乳:
 
成份天融合了雞蛋花萃取透明質酸鈉和巴卡斯果籽油,潔淨肌膚同時保濕,
淡淡嘅草本芳香,用完肌膚唔會繃繃緊仲好 fresh好滑, 感覺好清新。
 



 
BLOOM植萃亮白精華 :
 
呢支閃閃發亮嘅精華雲母,質感呈啫喱狀,有效自動調整平衡肌膚 pH值,
用後肌膚清爽亮澤,柔滑細緻。
 
 



 
BLOOM植萃亮白乳液:
特別加入Sheerlumé™亮白複合物同優質天然霹靂果油具抗氧化同抗衰老嘅功效,質地輕薄不油膩,易推易吸收,有效提亮肌膚光澤感,用完肌膚感覺全日都咁滋潤,草本嘅芳香可舒緩整日嘅緊張狀態。
 
BLOOM淨白亮肌系列 全線於Young Living 網站, 門市及各分銷商有售
 
了解更多:
 
@YoungLivingHongKong
 
#BloomBloom亮肌1加1 #BeMyBLOOMate
 
 
 
 
 
Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Annielittlecake
天生愛美麗、愛生活、愛美食、愛旅遊、愛吃喝玩樂....曾任時裝設計師和櫥窗設計師,現任slash 一族熱愛自由的工作,身兼化妝師、模特兒、KOL、博客....努力精采自己人生的一頁。