#Beauty

必入手!OLAY X Keith Haring聖誕聯乘系列

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

就到聖誕 又到聖誕 (//∇//) 一年一度的聖誕節又到啦。除了節日的氣氛,令我愛上聖誕的原因仲包括多個品牌都推出多款節日限定的Christmas Set,絶對係小資女入手的好時機。

先打響頭炮的係Olay 同美國街頭Artist Keith Haring的聯乘聖誕套裝!所有套裝都係用 “Follow your heart”做主題,所以有好多人仔同心心的塗鴉設計印係Olay的皇牌產品上,真係好靚呀!

Olay的皇牌產品就係佢的Super Cream!呢個升級版除了加入維他命B3,仲有來自法國的五胜肽,仲重要係呢個膠原面霜的質地好快就吸收到,而且潤而不立。

除了用嚟搽面,我自己平日仲會用Super Cream去按面,特別係Jawline同雙下巴位置,令佢佢唔易鬆,咁就唔洗成日去做高能量的提升療程啦。

每邊我會不停按5分鐘到,可以見到即時的效果㗎!咁出街就唔會太包包面啦 (笑)

Advertisement

連續用了一星期,皮膚的毛孔收細了唔少,而且係呢個轉季的時節,皮膚仲好穩定。最開心當然係皮膚變得緊緻又提升啦!

呢個限量OLAY X Keith Haring 節日限定 Super Cream套裝做緊62折,只要$279.9就有4款產品,除了有皇牌面霜(50g)外,仲有新生高效緊緻活膚露(18ml)、新生高緊緻效彈力面膜(2片),及PROX 煥顏淡紋抗皺精華(6ml)。

Advertisement

如果經歷完一個夏天,除了膚色變黑後,仲出埋曬斑,咁你可以考慮試另一Set聖誕套裝。同樣都係Olay同Keith Haring聯乘的系列,今次仲有Olay人氣的PROX B3 淡斑精華套裝。

呢個精華套裝的精華曾經創下每秒狂賣 10 瓶的驚人紀錄,今次的套裝更包括60ml的精華,可以搽足成個冬天 (贏晒) 幫您全方面退黑淡斑。

如果想知道更多OLAY x Keith Haring的聖誕聯乘系列套裝,即刻 click 入去呢條Link啦:https://bit.ly/31BY0of


雖然產品由OLAY提供,但我真係鍾意先會打以上的分享哦!
| 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

冰糧派出所
大吃大喝之芭蕾女孩。最愛線條簡單、性格傻傻的奇怪東東。十分喜愛去嘗試新野 \(//∇//)\ | 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com