#Beauty

【減肥邊部機最好?】 減肥達人“心心”直擊Perfect Shape必瘦站醫學美容中心

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

身為減肥達人的我“心心”,最鍾意試吓不同的減肥療程,務求搵到一個最快速減肥的方法。可以試咁多不同的減肥療程就當然要去一間出名做減肥的Perfect Shape必瘦站醫學美容中心,以「必瘦」兩隻字為Perfect Shape必瘦站醫學美容中心個大招牌,相信唔會差得去邊。我先到網上搜尋有關呢一間Perfect Shape必瘦站醫學美容中心的資料,知道佢地真係有好多不同的減肥、消脂、瘦身、甚至減脂增肌的療程都有,喺Perfect Shape必瘦站醫學美容中心的網站,療程資料唔算好深入,所以我決定親身去到Perfect Shape必瘦站醫學美容中心的旗艦店查問。

Perfect Shape必瘦站醫學美容中心

最值得推介的4個減肥療程
去到Perfect Shape必瘦站醫學美容中心之後,我就捉住咗一位相當經驗豐富的美容顧問去解答我一連串的問題,經過我打爛沙盤問到篤的了解吓,我私自為大家揀出Perfect Shape必瘦站醫學美容中心的三個針對不同肥胖的人士而設的減肥療程:
Perfect Shape必瘦站醫學美容中心 – 減肥之選(一)
S6溶脂瘦身療程 – 微胖型之選
Perfect Shape必瘦站醫學美容中心的廣告聲稱,這個S6溶脂瘦身療程可以幫你10月減10磅,仲係合約保證,無效退款。我當然向了Perfect Shape必瘦站醫學美容中心的美容顧問查問,佢地非常詳細地解釋俾我知,原來所指的10日減10磅並非係連續10日便可減10磅,實際是每星期到Perfect Shape必瘦站醫學美容中心1次做療程,連續10個星期做共10次療程,就包你瘦10磅。頭1次免費體驗,之後10次就$1,888/10次,換句話講即係$1,888有11次,即係做1次都係$172,聽落都好抵玩喎,減唔到磅仲可以回水;不過Perfect Shape必瘦站醫學美容中心美容顧問都好坦白,佢話呢個療程係針對淺層脂肪嘅人,如果閣下係一個大肥婆就真係幫唔到手喇。

Perfect Shape必瘦站醫學美容中心 – 減肥之選(二)
UltraShape爆脂神器 – 大肥婆之選
聽個名就知勁啦,爆脂神器!Perfect Shape必瘦站醫學美容中心的美容顧問話呢個儀器的確勁,專針對大肥膏,佢可以好標靶咁對準你的脂肪細胞,定位打散晒啲脂肪細胞,然後會經你身體自然的新陳代謝系統,將啲溶解咗嘅脂肪細胞排出體外,可以真真正正咁減少脂肪細胞數量,真係減到肥;Perfect Shape必瘦站醫學美容中心的美容顧問話出面啲儀器只係幫你縮細個脂肪細胞,視覺上好似真係瘦咗,但係當你食野,個脂肪細胞就好快會脹大,咁又好似冇減肥一樣,個人又打回原形!

Perfect Shape必瘦站醫學美容中心 – 減肥之選(三)
EMSCULPT減脂增肌療程 – 修線條之選
呢部機來自英國,係罕有嘅儀器可以同時減脂肪及增肌肉,Perfect Shape必瘦站醫學美容中心的美容顧問話佢可以定位幫你做20000次極限肌肉運動,2星期之內做到4次療程,就可以幫你增加肌肉16%,同減少脂肪19%。Perfect Shape必瘦站醫學美容中心的美容顧問話,呢部儀器機對身形線條有強烈要求的女士非常啱用,因為可以做到腹肌、修腰條,仲有女士們夢寐以求的彈彈蜜桃臀,成個身形線條簡直係perfect呀,就咁都幻想到係一個好靚嘅S身形,真係引死人呀!

總括嚟講呢,我減肥達人“心心”對於Perfect Shape必瘦站醫學美容中心的三大減肥推介,個人最鍾意係EMSCULPT減脂增肌療程,坦白講我又唔係大肥婆,不過都算係胖胖的,兼且對腹肌及彈彈蜜桃臀有強烈的渴求,再經Perfect Shape必瘦站醫學美容中心非常有耐性的美容顧問分析,我就決定做EMSCULPT減脂增肌療程,做咗2次,效果相當唔錯,仲有2次,希望可以幫我打造腹肌及彈彈蜜桃臀,等我減肥達人“心心”完成晒個療程再同大家分享!

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。