#Beauty

減少口罩肌問題 — éPure水凝彈性冰晶膜好推介

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement



夏天帶得口罩多,油脂分泌都比較厲害,所以都比平時容易生好多暗粒粉刺同暗瘡,
比平時更需要做多D深層清潔去保養皮膚,
我平日都有用開香港同台灣既冰晶膜,最愛既係香港品牌 éPure皇牌產品:水凝彈性冰晶膜,
因為佢用後效果係可以維持得比較耐~


éPure既水凝彈性冰晶膜入面有活性細胞因子(ACF),可令皮膚減少油脂分泌,增加含水量,將毛孔污垢導出,
達致深層清潔及收細毛孔的功效。而且仲有熊果苷及黃細心根萃取植物精華能高效美白,淡化色斑及解決膚色不均勻的問題。


同時有助降紅消炎,舒緩及鎮靜肌膚,修復曬後或受損肌膚的傷口。

只需1款面膜,便可以對應多重肌膚問題,由啫喱面膜解決口罩肌困擾。
改善肌膚炎症,回復淨白無瑕,更能令妝容貼服。

呢隻水凝彈性冰晶膜銷量都十分不錯,創下2百萬包銷量(截至2020年6月),éPure是專為亞洲氣候及皮膚研發的護膚品牌。
以溫和無刺激、亮白修護、潔淨鎖水為主要目標,希望研發孕婦、哺乳期媽媽也可以安心使用的護膚配方。

隨後推出的產品亦聚焦在敏感肌及暗瘡問題的保養。éPure選擇成本較高而品質更高的醫學級別原料,於台灣生產製造。

功效:
– 有助降紅消炎,改善嚴重暗瘡及粉刺,讓肌膚回復健康
– 深層補⽔、淨化及收細⽑孔
– ⾼效美⽩,均勻膚⾊
– ⽴即紓緩醫美療程後肌膚出現的乾燥反應,避免脫⽪


我每次用既時候會先洗臉,再用爽膚水,之後先用棒將冰晶膜均勻地厚敷臉部和頸部3 – 5 毫⽶,我會再在發炎部位或者重點部位加強厚度,
用後30分鐘後,皮膚吸收了大部分的冰晶膜後,輕輕刮走多餘的冰晶膜,之後再洗乾淨就可以了。


**紅印部分有減退


**發炎部分有減退

用後感: 個面膜係有質感既透明JELLY 狀, 用後感到皮膚明顯係有光澤同亮白左,夠哂彈滑,效果仲可以維持到2日以上,
毛孔望落收細左好多,作為一款冰晶膜我覺得效果唔錯,如果你想再加強個效果可以試下用完冰晶膜後再用保濕面膜PAPERMASK,
效果會係更加理想。


有興趣可以上佢地網站到了解一下~~ 
————————————————————–
éPure Hong Kong Facebook Page:
éPure Hong Kong Instagram :
éPure 香港官方網店:
Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。