#Family

已驗證有30天+持效功能既消毒殺菌膜 – 安素膜Ensure Guard初體驗

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

雖然今個星期疫情有所紓緩,但是抗疫期間一樣不能掉以輕心,始終Zoie未夠1歲,會特別注意消毒殺菌液嘅主要成份。在媽媽圈子中,最近有隻全天然成份嘅Ensure Guard安素膜好HIT,主要成份來自紐西蘭同澳洲,對人體 (包括嬰兒)、寵物及環境均無害,仲有唔同Size,可以在不同地方作消毒殺菌嘅納米殺菌膜,保護家人同自己嘅健康。安素膜呢隻產品仲通過口服毒性、吸入毒性同皮膚過敏測試,岩哂家居同BB嘅消毒殺菌需要,重可以直接用係食物器皿上,又方便又安全。我就有幸試到其中三款產品,並用了一星期了!同大家做一個分享~

Siuyee 近日試用 Ensure Guard 安素膜三款產品,Ensure Guard 安素膜係最新一代嘅消毒殺菌產品, 由澳洲和紐西蘭進口的全天然活性成份製成,於香港進行包裝。Ensure Guard 安素膜既納米消毒膜已經通過口服毒性、吸入毒性同皮膚過敏測試,重有30日以上嘅持效功能,實在非常理想,佢成份天然可以放心用係BB身上,又可以直接用係食物器皿上,又方便又安全。自從理解咗產品有30日以上殺菌可達99.99%或以上嘅持效功能,我完全唔需要噴好多次,就有全效嘅保護,消毒殺菌嘅身心負擔都減少了!

Ensure Guard安素膜便攜式消毒噴霧器 + 一枝100毫升消毒噴灑液補充裝(禮品包裝)
HK$438 (產品相關連結: https://bit.ly/2Fh4CAc 


Ensure Guard安素膜便攜式消毒噴霧器外型輕巧,滑蓋設計方便單手可操作,其獨特設計特別配合安素膜的納米特性,可大範圍噴出極度幼細之噴霧,耗量少,效能大,性價比特別高。

Advertisement

Ensure Guard安素膜便攜式消毒噴霧器 Handy Mister 可應用在任何不同環境,直接噴係各種乾爽的物體表面,例如空氣、皮膚、口罩、寵物、植物、布料和食物器皿等,就可形成持效嘅納米殺菌消毒膜,方便隨時隨地為個人、環境和物件表面作全面徹底消毒。部HAndy Mister 16ml嘅容量可夠噴8小時, 平均每次用4、5秒,可以用100次有多。係地鐵或lift人多時即刻推一下開動就唔洗驚交叉感染啦。我都開始習慣每日出門口前噴一次手,形成殺菌可以達99.99%或以上納米塗層喺手仔,之後即使周圍左摸右摸,都好安心唔怕啦!

Ensure Guard 安素膜280毫升鋁樽
HK$388 (產品相關連結:https://bit.ly/2DMK0zp ) 


這款 280 毫升的安素膜可以放在家中或辦公室使用。它採用了鋁製可循環再用噴霧瓶裝,鋁瓶外型線條流暢,用起黎手感特別好,連個噴頭都係特選嘅專門配合安素膜嘅納米特性,噴霧超細,用量少(每一噴只用0.4ml)覆蓋範圍大,噴霧瓶內層重塗有特殊的食物級樹脂保護層,達到食品級兼容的標準,確保安素膜能妥善保存以作使用。

Advertisement

安素膜經實驗證明無毒性、不含酒精、無刺激性和無化學成份,並通過口服毒性測試,全天然成份適合嬰幼兒,年長者和體弱者使用,並可真正有持效殺滅細菌的保護功能。只要輕輕一噴安素膜,就能夠在任何物體的乾燥表面上覆蓋納米塗層,從根源殺滅及預防細菌再次滋生!基本上,我主要都係近一個月時間先會用黎噴在Zoie睡床、玩具、衣物、嬰兒車、兒童傢具、更換尿布墊、兒童汽車座椅上~ 好多度都係用佢㗎!安素膜獨有超細噴霧噴頭,就好平均噴到物件表面,用量少覆蓋範圍大,噴兩噴就可以噴哂要噴嘅範圍,加上有實驗室的30日持效或以上達99.99%或以上 殺菌證明,真心一個月噴一次就OK!為媽媽級嘅我慳番唔少時間!

Ensure Guard 安素膜20毫升便攜式
HK$43 (產品相關連結: https://bit.ly/2DZYmfl )

輕巧的安素膜20毫升便攜式可循環再用噴霧瓶,小巧設計可隨意掛在手袋,方便無論身在何處都能提供安素膜的最貼身保護。消毒殺菌範圍包括大腸桿菌、金黃葡萄球菌、甲型流感、霉菌、各類細菌和病毒,正常清潔抹洗都唔會影響佢嘅納米塗層持效功能。

講多少少安素膜啦!佢當中活性成份是一種陽離子聚合物。安素膜分子吸引細菌帶負電荷的分子結構,從而降解並分裂細胞膜璧,然後刺穿細胞璧並完全破壞細菌的細胞核令其死亡,無得留低。

Advertisement

Ensure Guard 安素膜可持久有效地 99.99% 或以上殺滅及預防病毒,安素膜採用全天然成份提煉,通過口服毒性、吸入毒性同皮膚過敏測試,其消毒殺菌膜對人類、動植物及環境均不會產生任何副作用及傷害。俾多一個個人使用小Tips 俾大家,我會將安素膜輕輕噴噴喺口罩上形成納米塗層,呢個用法係通過實驗室驗証,係48小時後仍可保持99.99%或以上口既消毒殺菌功效。我習慣當便攜版安素膜當成一枝隨身嘅「白花油」咁,有時朝早趕出門口,唔記得噴手仔,會即時噴番,咁就成日周圍走都唔怕啦!


作為媽媽亦希望囡囡健健康康成長,Ensure Guard 安素膜在日常生活中保護我地健康,放心用係BB用品上,值得信賴和性價比高,所以,一定要同大家分享,係值得各位買返套送俾屋企人,看守這個家~

如果想了解更多和購買,請去以下參考 :


Ensure Guard 安素膜

Website : www.ensureguard.hk
** 是次產品由品牌提供,謝謝 **

------------------

希望大家睇我的分享文,

如有產品試用及活動邀請,歡迎聯絡,謝謝 !!!

Advertisement

Email: magicsiuyee84@gmail.com

Facebook fanpage : https://www.facebook.com/magicsiuyee84

Instagram : https://www.instagram.com/siuyeeng0111

本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。

如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

magicsiuyee
我係Siuyee,是一名美容生活博客,分享一切自己所見所聞,愛情同平常生活點滴。 ?Ms. Ng be Mrs. Kwok ❤韓國 ❤買化妝品護膚品 ❤鬆弛熊 Rilakkuma