#Beauty

Skin Detox 蔬果潔淨力量

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

卸妝都可以好講究!要令皮膚真正乾淨,之後用的護膚品先會更吸收架! 來自韓國的Ariul,主張用天然的力量,黎淨化皮膚。

極淨舒壓卸妝潔面紙係品牌的Hero Product,係2014年起總產量超過一億!呢張潔面紙的利用西蘭花、胡蘿蔔、香蕉、椰茶、蘋果同埋蕃茄的提取物,製作出PureFull雞尾酒成份,天然淨化皮膚。呢隻潔面紙仲加入7種不同的精油為香味,為您卸下妝容同時卸下一天儲下的壓力。

雖然我唔係日日都會化全妝,但防曬都係要卸妝的!呢張我每日都用的卸妝紙,每張都大大張,一張已經夠我用。

近排日日戴口罩,到Lunch Time就已經油光滿面?大家可以用極淨膚保濕卸妝潔顏水利用9種簡單溫和的成份去抹走油光,大大減低生痘痘的機會,咁皮膚就唔會因為口罩而變得太差啦。

除了口罩的問題,香港人多車多,行一行旺角銅鑼灣呢D旺區,塊面真係好容易痴塵。Ariul潔顏一抹可以即時潔淨95%微塵,而且潔膚後仲唔會乾,所以密密抹都唔怕啦。

當然如果有時出街,化個靚妝都係必然的!Ariul 極淨舒壓眼唇卸妝棉加入蘋果種子及椰子提取物,可以深層潔淨肌膚。加上橄欖油油、荷荷巴油及葵花籽油,可以深層滋潤肌膚。呢個眼唇卸妝棉的潔淨力特別強,仲特別設有雙面設計,先用「壓紋面」抹掉眼唇妝兼去角質,再用「平滑面」殘餘彩妝。包裝少少夠方便,無論放係屋企定係拎去旅行,細細包夠晒方便。
無論lon定淡妝,都Carry到。包裝方便旅行必備

我除了鍾意呢個品牌的產品的功效外,仲好鍾意產品聞落的氣味!個味有D似西柚mix檸檬,真係好Refreshing架!(//∇//)

韓國Ariul
極淨舒壓卸妝潔面紙(家庭裝) $79
極淨膚保濕卸妝潔顏水 $149
極淨舒壓眼唇卸妝棉 $39
Facebook專頁:www.facebook.com/AriulHK/
網頁:https://ariul.com.hk/

——————————————————————————–
雖然產品由Ariul提供,但我真係鍾意先會打以上的分享哦!
| 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

冰糧派出所
大吃大喝之芭蕾女孩。最愛線條簡單、性格傻傻的奇怪東東。十分喜愛去嘗試新野 \(//∇//)\ | 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com