#Family

寶寶加固新產品 – 魚鱻森寶寶粥

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

Siuyee 係一位新手在職媽媽,會同一班10月既媽媽們傾下如何幫BB加固,我明白自己亦要返工,未能長時間在家烹調粥仔俾 Zoie,始終自己都怕她沒有營養,我大肚果時飲用過魚鱻森虱目魚精,一包已經有齊成條魚既精華,營養補充一流,今次見到全新推出魚鱻森寶寶粥 (營養滿滿綜合組),就俾 Zoie 試下啦!

《魚鱻森寶寶粥》首創以虱目魚精加入嬰幼兒粥品,配合台灣好米及天然食材,對於寶寶加固飲食時既咀嚼肌及味覺訓練都好有幫助。而口味既設定都係針對寶寶較容易缺乏既營養,透過全魚、其他蔬菜及肉類去補充番。

魚鱻森寶寶粥 (營養滿滿綜合組) 內有 4 款口味,有好鈣小魚蔬菜粥丶睛亮豬肉菠菜粥丶順暢雞肉南瓜粥和好胃道豬肉山藥粥,一盒有齊不同味道,營養豐富容易令腸胃吸收,等小朋友可以試下那種味道適合自己。

我就俾 Zoie 試下好胃道豬肉山藥粥,方法極為簡單方便,只需原包放入熱水座熱 3-5 分鐘或 倒入容器放於微波爐加熱約 40 秒,方便一班繁忙或未能長時間在家烹調既媽媽。

Advertisement

好胃道豬肉山藥粥既材料之一 ~ 山藥含有大量澱粉及蛋白質、維他命 B 群、維他命 C、維他命 E、葡萄糖等。山藥含有澱粉酶、多酚氧化酶等物質,增強人體免疫功能,助寶寶健脾益胃,培養良好消化及吸收功能。

平時Zoie 食粥仔亦是份量不多,今次食左好胃道豬肉山藥粥,竟然幫我清晒一碗,虱目魚精係粥仔既精華,味道亦給小朋友歡喜~ 另外佢亦試左順暢雞肉南瓜粥,甜味十足既南瓜亦係ZOIE 至愛,南瓜較易消化吸收,營養價值較高,其中含有大量既營養物質也有利於寶寶既成長。

魚鱻森寶寶粥方便一眾在職媽媽,加上百分百無添加,更獲得「A.A.無添加三星評級認證」,無額外調味,更加無防腐劑、無抗生素、無化學物及無雌激素,食得健康有益,令BB 加固路上輕鬆放心。「魚鱻森寶寶粥」會於8月初正式發售,有興趣朋友可以係 https://bit.ly/2AlmU0W 留低資料,魚鱻森同事將會通知購買詳情~

了解更多 :-

官網 : https://www.mrfish.com.hk/

Advertisement

Facebook : https://www.facebook.com/mrfishhk/

IG: mrfishhk

** 是次活動產品由品牌提供,謝謝 **

-----------------------

希望大家睇我的試用分享文,

如有產品試用及活動邀請, 歡迎聯絡我,謝謝 !!!

Email: magicsiuyee84@gmail.com

Advertisement

Siuyee Facebook fanpage: https://www.facebook.com/magicsiuyee84

Zoie Facebook fanpage : https://www.facebook.com/zoieksy1021

Instagram: https://www.instagram.com/siuyeeng0111

My Other Platforms reference :

TheZtyleHK

Beauty Exchange

ULifeStyle

Blogspot

Advertisement

she.com

Girlab

esdlife

mamibuy

本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

magicsiuyee
我係Siuyee,是一名美容生活博客,分享一切自己所見所聞,愛情同平常生活點滴。 ?Ms. Ng be Mrs. Kwok ❤韓國 ❤買化妝品護膚品 ❤鬆弛熊 Rilakkuma