#Beauty

【消除頸痛、腰痛,唔洗再食止痛藥:機能再生ANKH 的 RDS極速去痛技術.幫您重拾關節肌肉靈活健康】

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

 

【消除頸痛、腰痛,唔洗再食止痛藥:機能再生ANKH 的 RDS極速去痛技術.幫您重拾關節肌肉靈活健康】
.
好極速消除痛症~~ 做完1次大大改善,腰頸位無扯住痛!唔再痛 ~
平日姿勢唔正確,一坐低就好自然會翹腳坐,又鐘意做低頭玩手機,久而久之我嘅頸椎之腰間長期感到酸痛疲累,有時痛到我要食止痛藥或者貼鎮痛膠布暫時舒緩痛楚,攪到個人冇曬心機,食唔安訓唔樂,影響睡眠質素和精神狀態,長遠黎講都係治標唔治本。
最近去左 「機能再生ANKH」 幫我搵出痛症既原因,修復肌肉及關節活動能力,調整身體機能,
先可以由內至外解決痛症問題。
.
【 重拾關節肌肉靈活健康 :機能再生ANKH 嘅RDS極速去痛技術 】最近到13年專業去痛症經驗嘅 機能再生ANKH ,成功率達95%!可消除各種痛症如腰背痛、關節痛、肩頸痛、肩周炎(五十肩)、膝痛等,坐骨神經痛頭痛都得。 佢地擁有多項國際專利技術,加上獨家痛症療法,為客人度身訂制專屬去痛症方案。
.
治療師首先會幫我做痛症機能測試,評估身體機能衰退指數,分析痛症出現既原因。根據分析結果,揀最合適的專利科技,打造一個「專屬我嘅去痛症方案」,重整肌肉及關節活動能力。佢地仲有美國專利技術既骨質密度測試,Check 痛症係骨定肌肉問題,測有無骨質疏鬆。
.
專屬我嘅療程分為兩部份,利用尖端高頻技術令肌肉收縮,觸發組織中的神經,訓練衰退中的肌肉,放鬆繃緊關節。儀器操作安全,非入侵性,過程無痛舒適,而且操作時可隔着衣服進行,做完感覺即時止痛,肌肉唔再僵硬、無力,舒緩腫痛感覺。
最後治療師做埋獨家痛症療法,治療有效增加血液循環和組織代謝的能力,舒緩炎症,延緩老化, 治療師好專業、手勢
好,整個過程都十分舒服,而我的身體因為積聚左太多濕氣,做完肌肉無咁緊,鬆晒。
.
(機能再生ANKH 有好多天然有機產品) 隨年紀增長所引致關節肌肉骨骼退化,肌肉關節勞損及長期姿勢不正確等引起的問題令人好困擾。黎到機能再生ANKH 做完RDS極速去痛症療程,可改善肌肉骨骼和神經系統等疼痛,使關節周圍的肌肉重複收縮放鬆關節,有效增加血液循環和組織代謝,暢通經絡刺激氣血運行,舒緩炎症而出現的關節黏連和痛楚等。
.
仲可強效修復關節痛、肩頸痛、肩周炎、腰痛、背痛、手踭痛、腳踭痛、網球肘、彈弓手、麻痺腫痛、肌肉無力、血液循環不良等問題,改善急性和慢性的肌肉骨骼和神經系統等疼痛「機能再生ANKH」理念係由身體機能出發,透過國際專利技術及內調體質療法,從根源改善機能衰退等帶來的亞健康問題,再次煥活機能再生力量,逆轉衰老時鐘,令身體機能回復年輕健康。
.
更獲頒發【最佳誠信服務大獎】,服務貼心可靠,有機天然健康產品獲得多個國際認證及獎項,保證成份安全,用得放心。
.
WhatsApp查詢:https://wa.me/85262163715
網上登記免費體驗:https://bit.ly/3j59zOd
.
——————————————–
?Follow ME ?
Facebook: @annielittlecake
Instagram: @annie_littlecake
MeWe: @annielittlecake
YouTube: @annielittlecake
Wechat: @annielittlecake
Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Annielittlecake
天生愛美麗、愛生活、愛美食、愛旅遊、愛吃喝玩樂....曾任時裝設計師和櫥窗設計師,現任slash 一族熱愛自由的工作,身兼化妝師、模特兒、KOL、博客....努力精采自己人生的一頁。