#Beauty

Cassie X Elpis Beauty | 美妝護膚 | 波蘭天然品牌 #Alkemie Glow Up! 2 合1 超級水果去角質面膜

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement
近排疫情咁嚴重 網購一定係大趨勢!
今次為大家介紹Elpis Beauty Store 係一間以香港為基地的國際批發和零售商
裏面嘅產品由個人護理、保健、美容護膚到母嬰護理等
包羅萬有 你一定會搵到需要嘅產品

 
今次我係Elpis Beauty Store選購左3款產品
係波蘭天然品牌 #Alkemie
1. Glow Up! 2 合1 超級水果去角質面膜 (60ml)
最近帶得口罩多 當然要做足清潔
去角質面膜含有容易吸收嘅維生素C同有機超級水果提取物 有效為肌膚排毒和活化皮膚
去角質嘅米粒子 能夠溫和去除粗糙的表皮 就可以恢復肌膚活力
做到強效抗氧化 刺激肌膚再生
最正係裏面97.8%都係天然成分包括20.5%有機成分 絕對唔傷皮膚
使用方法: 每週使用一次至兩次,或在需要時使用。使用一茶匙的面膜在清潔面部、頸部和肩頸皮膚上。在面上打圈按摩一會,10-15分鐘之後用溫水沖洗。

2. Skin Superfood 多種維多素超級水果精華液 (30ml)
含有高濃度維生素和抗氧化劑的生物活性有效締造活躍的生物再生效果
當中嘅油狀維生素C可以抗氧化抗衰老
使用方法:
適合日常使用或每週按摩兩至三次。用幾滴精華素塗抹在潔淨的面部、頸部和肩頸皮膚上,輕輕按摩直至完全吸收。除了可以單獨使用,可配合乳霜或精華當作按摩使用。若作為按摩用,請增加使用分量。

3. Liquid Shield SOS 舒緩精華 (30ml)
含有創新嘅益生元和益生菌複合物
以及大量修復和舒緩成分 可以恢復皮膚上益菌健康
加強防禦機制 同時舒緩皮膚和發炎情況 強效滋養 持久保濕
適用於乾燥敏感 容易出現遺傳性皮膚敏感
或易受刺激性嘅皮膚 恢復皮膚的生理生態系統
使用方法:
用於急救乾燥或受刺激影響的肌膚上,如紫外線暴曬或強效換膚後使用。在潔淨的肌膚上塗上精華,輕輕按摩直至完全吸收。每天一次,在塗乳霜前使用可達最佳效果。

大家如果有興趣嘅話 記得用!
Voucher Code: CassieXElpis
所有產品都會有7折 超抵買~
Liquid Shield舒緩精華:
https://elpisbeauty.com/hk/alkemie/23-liquid-shield-sos-soothing-serum-30ml.html


歡迎合作試用·邀文·出席活動
Email : cwycassie@gmail.com
Instagram: @cassiecwy | @cassiegetfat
Facebook: @cassiegotravel
 
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

cwycassie
歡迎合作試用·邀文·出席活動~ 我的頻道: https://www.instagram.com/cassiecwy https://www.instagram.com/cassiegetfat https://www.facebook.com/cassiegotravel 我的部落格: https://cassiegotravel.blogspot.com/ http://beautylife.hk/home.php?mod=space&uid=257048 https://girlab.hk/author/cwycassie/ https://girlssss.com/author/cwycassie/ 我的平台: 小紅書 / OpenRice Lv4 / 大眾點評 Lv5 / Retty / TripAdvisor Lv5 / Google Lv6 / BeautyExchange