#Beauty

[美體] 緊緻修身又保濕! ❤ 香氣瘦身精華液 FAIRY DUST 2.0 ❤

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement
最近又開始減少外出,成日留係屋企真係好易水腫~ 天時熱都想著下短褲短裙背心仔,真係要加緊修靚線條至得~ 呢排用香氣瘦身精華液 FAIRY DUST 2.0配合埋3D鑽石切面滾輪按摩器,輕輕鬆鬆就可以緊緻袪腫,香噴噴仲令人覺得好relax添。

FAIRY DUST香氣瘦身精華液成分天然,而且溫和不刺激。成份包括檸檬酸, 巴拉圭冬青叶提取物, 糜子提取物, 甜叶菊提取物, 五倍子提取物, 罗望子提取物,採用最精细的微纳米技術、收缩成分萃取分子至極小,以達到秒速吸收渗入皮膚深層,帶来迅速燃脂、 緊緻潤膚、促進肌膚循環代謝的三重效果。
FAIRY DUST適用於腰部、臀部、手臂、大腿等,配合滾輪按摩器輕輕按摩需要的部位,有助局部瘦身,想瘦哪裡就塗哪裡,雕塑打造完美曲線!而且一支具備燃脂、美白、保濕等多功效,簡直是懶人的瘦身恩物呢。
每日塗抹兩次,於洗澡後塗抹更有效吸收!
精華的質地呈Gel狀,內含維他命小分子顆粒,質感比想像中厚,但不會很黏膩,也很快被肌膚吸收。加上香氣清新宜人,使用時感覺很relax!
我最常用於小腿和手臂,先塗上精華然後以滾輪按摩器按摩按摩~
香氣瘦身精華液 FAIRY DUST 2.0本身有保濕效果,所以用後肌膚都覺得好保濕,唔會乾,聽講仲有助改善皮膚紋路橙皮組織。
精華唔會好似某啲瘦身啫喱咁過份温感,唔會令到肌膚紅紅腫腫,按摩嘅時候只係感覺微暖,性質真係好温和。
只要有恆心Keep住用精華按摩,好快就會feel到用嘅位置愈來愈firm!每次用後,佢嘅香味都會維持一段時間,真係幾舒服架~
用左兩個星期,手臂同小腿明顯緊緻左,冇咁水腫喇~暫時有冇減到脂肪就唔知,啲肉的確冇咁鬆鬆,希望可以愈用愈Fit丫。
加上勤按摩,可以促進血液循環,仲幫到身體排毒添。留係屋企嘅日子千祈唔好懶,一路睇電視一路用FairyDust按摩手腳身體啦。
係My Princess 我的公主美妝購買香氣瘦身精華液 FAIRY DUST 2.0就附送呢一支3D鑽石切面滾輪按摩器。有興趣不妨留意一下哦:)
#basiq #basiqhk #FairyDust #FairyDust網紅推薦
@basiq.global @moni.girlworld
想看到更多即時分享,可以到facebook page讚好呢!
請多多支持吧~送禮不定期進行中~~
歡迎聯絡:
chiupurple@gmail.com
dahlia_purple@hotmail.com
YOUTUBE
是次產品及產品資料由品牌提供,本文章所發表的全部內容均屬個人意見及真心感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

PurpleChiu
she.com客席編輯, 八十後Freelance Designer,愛手作、愛旅遊、愛寫Blog,相信生活是為了發現美! 歡迎邀請及聯絡: dahlia_purple@hotmail.com OR chiupurple@gmail.com