#Beauty

【親身感受】皮秒激光去斑效果推介

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

唔知大家介唔介意自己塊面有斑,介意又有幾介意,因為去斑方法有很多,視乎你有幾想清走晒啲斑,假如你係要求唔高嘅,我建議你勤力搽美白產品或者去做吓彩光;假如你都有啲要求,想徹底清晒啲色斑,變得白白滑滑零瑕嘅,我建議你繼續睇吓以吓的皮秒激光去斑推介,你可以了解到皮秒激光去斑效果有幾強勁喇!

為何要寫皮秒激光去斑效果推介?

皮秒激光去斑效果推介原因1 – 快
何謂快?大家要先知道傳統激光的速度先,傳統激光的速度是1奈秒 (天呀,1奈秒係幾耐呀…..) 1奈秒即係0.000000001秒,傳統激光就係以呢個速度釋放能量,而我所嘅皮秒激光去斑效果推介速度係1皮秒,即係0.000000000001秒,以呢個速度釋放能量至皮膚,即是皮秒激光去斑效果速度比傳統激光快1千倍,所以皮秒激光去斑效果更好更快。

皮秒激光去斑效果推介原因2 – 唔痛
點解打傳統激光會痛、紅、腫、結痂?因為舊式嘅激光係用熱能打散點色素,皮膚吸收到過高溫的熱量而感到痛楚,而人體自然反應便會出現唔舒服、發紅、腫痛、結焦、結痂、甩焦,十萬個唔方便,第二日都唔可以化妝,因為皮膚仍然係發紅發熱。皮秒激光去斑效果推介係以聚焦能量及震碎原理,將黑色素打到粉碎,同高熱方法唔,而頭先我講過皮秒激光去斑效果係以超高速度釋放能量,所以佢停留喺皮膚嘅時間係極短,皮膚係唔會因為過熱而發炎,而且因為咁而唔會殘留黑色素,亦都唔會反黑,即係又唔痛又夠徹底。

皮秒激光去斑效果推介原因3 – 安全有保證
這個皮秒激光去斑效果推介原因是直接受我揀的激光品牌所影響,我所揀嘅皮秒激光去斑效果推介係PicoWay美國超皮秒激光去斑效果,呢個牌子係全球唯一以雙波長全像聚焦嘅技術,能量係可以深深去到皮膚最底層,所經過而接觸到的黑色素,全部都可以打到粉碎,極微細,之後就會經由你自己本身嘅代謝系統自然排走,PicoWay美國超皮秒激光去斑推介效果可以徹底清晒啲色斑,包括淺層斑、深層斑,包括雀斑、曬班、老人斑、荷爾蒙斑、蝴蝶斑、黃褐斑、太陽斑、肝斑、咖啡斑、太田痣等等。

揀間大公司打皮秒激光去斑效果一定好
點解咁講,貴野未必一好,但平野就肯定唔好,所以我會揀一間大大大公司,起碼佢地有錢買靚機;我幫襯咗一間叫Perfect Medical的公司,打PicoWay美國超皮秒激光去斑,呢間係香港上市公司,大集團有信心保證,我亦都真係去試咗佢地呢個PicoWay美國超皮秒激光去斑,推介得嘅真係試過,呢間公司的PicoWay美國超皮秒激光去斑儀器,確定是美國大廠Syneron Candela出品的,皮秒激光去斑推介效果好好,除咗清晒啲色斑,仲可以全面喚膚,好光亮,而且佢有一個收細毛孔同增膠原的功能,真係very good,做完之後白、滑、細緻、零瑕疵,真心講PicoWay美國超皮秒激光去斑推介@perfect medical。希望可以解開你地對皮秒激光去斑效果嘅疑慮啦!多謝大家睇晒呢篇咁長嘅皮秒激光去斑推介。

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。