#Beauty

仿效韓妹反地心V面

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

近排係屋企成日煲韓劇,成日望住D韓星塊面咁V,而自己塊臉就成個包咁圓碌碌。有見及此,我就去了韓國著名的agafar香港分部做了無針埋線: agafar Point。agafar係韓國有9間整形醫院,所以對美學有一定的研究。

香港agafar位於尖沙咀,地方乾淨企理,無論放工定放雙假都好方便。美容師先用agafar的潔膚產品幫我做簡單的清潔及針清,令皮膚可以係最佳的狀態去做療程。

美容師先幫我搽上啫喱,再用韓國製造的agafar Point幫我做提升。療程只有一個治療頭,佢的3.5mm-4mm的皮膚筋膜層,可以促進膠原蛋白,同時有提拉去皺之用,簡直係抗初老必備。做療程時只係暖暖的,就好似有一個暖頭係面上做按摩,完全無痛感。

不過我鍾意的係,agafar Point仲可以做眼周、頸及雙下巴位,全方位照顧皮膚所需。我自己就好介意雙下巴位,加上成日低頭玩電話,攪到頸上有深深的紋,所以我就想用安全性高的無針埋線去改善。

Advertisement

整個療程約1小時,效果即時就可以見到,除了虎紋淡了,面頰都見到緊緻了。養成韓妹細緻的V臉,相信有agafar Point就無難度啦。

agafar Point係屬於高能量的新端的美容儀,做完要更加強皮膚的水份保養。美容師為我揀選agafar水光昇華滲透修護面膜,面膜非常貼面,而且精華吸收得好快,皮膚即時降紅及變得水潤。

Advertisement

無針埋線始於韓國,所以搵韓式的美容院就最好不過了,加上agafar的療程全線用佢地品牌的產品,絕非其他美容院裝產品,韓國美肌你都可以!

agafar韓國皮膚管理中心
查詢:3620-3351
地址:尖沙咀金馬倫道12-12A號恆信商業大廈11樓全層
Facebook:https://bit.ly/3cAPp8B

=====================================
雖然療程由 agafar 提供,但我真係鍾意呢個療程先會分享比大家哦!
| 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

冰糧派出所
大吃大喝之芭蕾女孩。最愛線條簡單、性格傻傻的奇怪東東。十分喜愛去嘗試新野 \(//∇//)\ | 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com