#Beauty

[抗疫] 殺菌同時護手不磞緊!❤ Jane Clare 葡聚糖草本保濕消毒精華

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

抗疫數月,到左今日確診數字冇之前咁誇張,但係大家都絕對唔可以鬆懈,要時刻保持個人衛生,時刻保持手部清潔好重要。呢幾個月同我最close嘅就係搓手液,不過用得多酒精搓手液,隻手真係乾到爛,甩哂皮咁,愈搓愈乾。好在Jane Clare前排推出左葡聚糖草本保濕消毒精華,殺菌同時呵護雙手~

 

Jane Clare 葡聚糖草本保濕消毒精華30ml / $38.00
Jane Clare 葡聚糖草本保濕消毒精華100ml / $99.00
葡聚糖草本保濕消毒精華蘊含的β-葡聚糖 (Beta Glucan)在皮膚表面形成保護屏障,抵禦細菌、病毒入侵,強效保濕,預防乾裂。而70%蔗糖酒精(乙醇)有效殺滅99.9%細菌病毒。同時加入了多種保濕護膚成分,滋潤肌膚,改善乾燥!

 

葡聚糖草本保濕消毒精華經過EN1276測試所述之微生物*的殺滅力超過99.999%
包括*大腸桿菌; 銅綠假單胞菌; 金黃色葡萄球菌; 平腸腸球菌,都可以一一殺滅,用得更加安心放心~

Jane Clare 葡聚糖草本保濕消毒精華同一般酒精搓手液好唔同,質地係好似護膚Lotion咁,搓手後感覺清爽滋潤,唔會愈用愈乾。

Advertisement

即使勤搓手,宜家手乾皮裂的情況都改善左好多,手部硬皮都被軟化,冇再龜裂喇~ 雙手仲好白滑添!

再在由此進入 ??http://bit.ly/2xOZZcU  eshop購買這[葡聚糖草本保濕消毒精華],購滿HK$300或購買三瓶100ml 的,即可以享受免費送貨服務[離島收$100](正常要買滿$500才送貨丫)。

Advertisement

 

想看到更多即時分享,可以到facebook page讚好呢!
請多多支持吧~送禮不定期進行中~~
歡迎聯絡:
chiupurple@gmail.com
dahlia_purple@hotmail.com
YOUTUBE
是次產品及產品資料由品牌提供,本文章所發表的全部內容均屬個人意見及真心感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

PurpleChiu
she.com客席編輯, 八十後Freelance Designer,愛手作、愛旅遊、愛寫Blog,相信生活是為了發現美! 歡迎邀請及聯絡: dahlia_purple@hotmail.com OR chiupurple@gmail.com