#Beauty

對抗皮膚初老 增新膠原要趁早

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

過了25歲,就會覺得皮膚真係要Keep!以前搽少枝護膚品,敷少個面膜,都唔覺有咩問題。但年齡到咁上下,皮膚唔只比之前乾,問題仲愈黎愈多。

今次我就去咗元朗,做一個針對膠原自生的IntraGen膠原槍療程,希望將減慢肌膚衰老的問題。IntraGen第四代係透過升温的技術,將真皮層升到約75度,從而刺激膠原增新。

呢個Treatment包括兩個機頭,治療師幫我仔細做好Peeling同針清後,就會先用大頭針對膠原增生,再用細頭重點處理眼周及面上的細紋。

針對膠原的大機頭,除咗會做晒全面外,仲會做埋眼周及頸,全面照顧全吋肌膚。本身以為個頭會發出約70度的温度會有辣親的感覺,但佢有自動電阻感測,會跟據客人的電阻程度,發放適合的能量而不會造成灼傷。整體的温度暖暖的,感覺似沖熱水涼般。

用大探頭做完全面連頸後,治療師就換了一個細頭重點做眼周及虎紋的位置。感覺跟第一個頭相約 ,加上做埋眉的位置,會令整體有提升哦。

呢個療程會有即時的效果,大家可以睇下做了半邊面的真實效果(絶無P圖),除了Jawline即時見到的提升效果外,皮膚摸落去仲覺得無咁「泡」而且更Firm。

Advertisement

做完面部會呈現微微的粉紅色係正常的反應,治療師幫我再敷個補濕的面膜,皮膚即時降紅而變得水潤。

想了解更多療程資料及詳情,可以到CN Beauty Centre的Facebook https://www.facebook.com/cnbeautycentre/

Advertisement

CN Beauty Centre

地址:元朗又新街56號置富中心5樓1&2號室

電話:9857 7007

Facebook:https://www.facebook.com/cnbeautycentre/

=====================================
雖然療程由CN Beauty Center 提供,但我真係鍾意呢個療程先會分享比大家哦!
| 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

冰糧派出所
大吃大喝之芭蕾女孩。最愛線條簡單、性格傻傻的奇怪東東。十分喜愛去嘗試新野 \(//∇//)\ | 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com