Beauty

熱又溶落雨又溶 必學2分鐘Easy補妝法

Advertisement

夏天唔係落雨就出汗,化完妝返到公司個妝已經溶咗一半,又要偷偷地匿埋喺廁所補妝,但一返到公司又長時間唔見人好似唔係幾好,不過而家小編已經諗到一個快速補妝方法啦!只需要一支Mist及一盒Cushion應急,2分鐘就可快速補個靚妝!

✖︎ 立即補粉
補妝時最常出現妝容不貼臉問題,所以搞好耐都補唔返個妝。大家補妝時切忌直接上粉,因為雨水及汗很容易令皮膚黏上污垢,再焗住或會令細菌滋生,而且直接補粉會令妝容越來越厚。

✔︎ 先用小法寶
要快速補上貼面底妝,秘訣就是可先將Mist均勻噴於臉上,再以紙巾印走多餘油脂,然後最方便當然是用持久輕薄的Cushion直接按壓於臉上,這樣就可以快速補上自然貼服妝容啦~

不過用過Cushion的girls都知道,其質感較水潤,在易出汗出油的夏天常出現不貼面、易溶妝問題。其實現在已有很多Cushion加入特別配方,更適合夏天使用,所以選擇時要小心,不止護膚品有分季節,化妝品都要分㗎!
Time Response Skin Renewal Mist

Advertisement

AMOREPACIFIC
TIME RESPONSE Skin Renewal Mist HK$370 / 80ml

蘊含強效抗氧化的綠茶成分初採綠茶水、綠茶籽油及Advanced TIME RESPONSE ComplexTM,令肌膚瑩潤有光澤。

Anti-Aging CC Cushion

AMOREPACIFIC
Anti-Aging Color Control Cushion SPF50+/PA+++ (共3色) HK$540 / 15g x 2

Advertisement

運用了Long-Lasting Complex™,潮濕悶熱環境下依然持久輕透。

 

 

Advertisement
Rhea

Rhea

Girlab Managing Content Creator
活著要充滿著好奇心,一起來發掘新奇好玩的事物吧!