#Beauty

[Lifestyle] 1010Hope 雲集不同類型的天然產品!連寵物乾洗都有!| by candiicexx

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

今次既Blog想介紹下一間鋪頭,如果唔小心禁左入黎又係準媽媽、喜歡天然用品/家品/護膚品,呢篇介紹可能你都會有興趣呢!
 
雖然佢唔止一間分店,但因為大家最近都會去k11 musea打卡影下相,咁就可以去睇埋呢間叫1010Hope(讀法:ten ten hope)既店鋪,位於2樓既1010Hope裝修為純白色鋪面,無多餘既飾品,只係陳例左唔同簡潔包裝既產品。
我初初去都對所有產品都好好奇,因為全部品牌基本上都未見過,今次等我介紹下啦!
1/Absolution
來自法國充滿自然與人文有機保養品牌
 
l   高效補濕抗敏精華LeSerum Anti-Soif
富含珍貴的Fucocert 天然植物性多醣成分,具優異的保濕、舒緩、抗老功效。
Candice使用後感:雖然佢寫住保濕但皮膚有輕輕lifting既感覺,而且精華好清爽,帶少少精油既味道,好舒服!
 
 
l   平衡抗敏面霜LaCrème de Santé
滋潤、舒解、調節。La Crème de Santé 採用植物油和益生菌配製而成,能恢復及改善表皮必需的正常功能和提升光澤。
Candice使用後感:呢款面霜會建議同高效補濕抗敏精華Le Serum Anti-Soif
配搭使用,雖然係有機產品但保濕同即時舒緩既效果都不輸一般既大品牌,因為轉天氣成日甩皮,小妹都是靠呢兩枝過活!
l   全效抗氧修護日霜LaCrème du Jour
雷公根具有淨化與賦活特質,鈣與綠茶萃取有抗老化的功效,蘆薈則能高度保濕。
Candice使用後感:呢款日霜會比樓上既平衡抗敏面霜La Crème de Santé既Rich好多,如果上妝前我會鐘意用呢隻多啲!用完之後皮膚找粉力都好靚!Candice好喜歡absolution,由環保紙制包裝都不是求求其其,說明書都會印埋係上面嫁!另外absolution都有唇膏,好出色!大愛
2/Bondi Wash
純天然居家抗菌清潔品牌BONDI WASH來自澳洲
BenchSpray
一款多功能的清潔噴霧,可以在任何堅硬平滑的表面上使用,像是人造石材、木材、水泥、磁磚大理石等等上。噴在光滑表面後,用濕布或海綿確實擦拭乾淨,不要將清潔噴霧滯留在表面上。
Candice使用後感:首先,Bondi
Wash
既來源係係澳洲三位孩子既媽媽Belinda因為一噴係超市買既清潔劑會開始頭痛,所以選擇自己於是她開始稀釋尤加利精油黎代替清潔用品,但味道同效果都唔太理想,後黎Belinda就試下去制作最高品質,最天然的成份,就算貴啲啲都無所謂啦既理念去製作,咁於是在2012年創立這個品牌。Belinda用製作香水的規格打造居家清潔香氛,Bondi Wash甚至仲未上市就獲得VOGUE雜誌既關注!
我自己好喜歡呢款Lemon Bench Spray首先佢整個品牌都係無Animal Test!然後Candice我都好喜歡天然產品既味道,加上屋企有寵物買清潔用品真係難過登天,以家有呢款Bench
Spray
可以放心清潔屋企又可以保持屋企香噴噴!
希望大家今次喜歡我今次既分享啦,可以去1010hope網站睇下仲有咩新奇有趣既產品,我覺得價錢都算係幾friendly都值得投資一下!

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Candiicexx
Slash|化妝師|Blogger|全職貓奴 天生一副Resting bitch face 其實只是發白日夢 活躍於品牌活動/美容/化妝,等等!歡迎任何合作郵箱: xxcandice0328xx@gmail.com