#Beauty

深層清潔牙縫,改善牙齦健康 – Oral-B 無線水牙線

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

想要保持牙齒清潔健康,除了早晚刷牙之外,平時出外食飯會使用牙籤,其實會容易傷害牙肉,亦會令牙縫變闊,最重要有效清潔口腔死角位,選用電動沖牙器就一下就沖走牙縫間食物渣滓及按摩牙齦,水牙線推薦就要使用Oral-B無線水牙線套裝!

Oral-B最新出左無線水牙線,現在改良有線&水箱款,比舊時款式更易用,當作牙線使用,幫助深層清潔牙縫和按摩牙齦,亦更清潔牙線較難清潔的地方,牙線比較方便清潔牙齒前側面, 幫助改善牙齦健康加強口氣清新!

Oral-B 無線水牙線包裝有 2 個 Oxyjet 活氧螺旋噴嘴,1 個充電器,噴頭可以拆下清洗,但長時間使用,有機會令細菌積聚,建設 3 個月要更換一次!

Oral-B最新出左無線水牙線,擺在洗手間,無線其實很方便,平日刷牙後,當作牙線使用,OxyJetTM 高效活氧微分子氣泡噴射技術:將空氣加壓混合到水中形成活氧微分子氣泡 (水中充滿百萬微分子氣泡),有效清除牙齦間的牙菌膜及食物殘渣,輕柔按摩牙齦,可加入漱口水達更好的清潔效果!

Advertisement

先將水注入儲水位置

Oral-B 無線水牙線只需一鍵開關,Oxyjet 活氧螺旋噴嘴有2 種水流噴射模式 : 包括直射式水流噴射和旋轉式水流噴射, 亦可以 3 段可調節的水流噴射強度,有高丶中丶低!

Advertisement

早晚刷牙,用上Oral-B 無線水牙線藉由強力水柱噴出,深入齒縫、 齒齦及牙周間,清潔口腔死角位,如牙齦邊緣、大牙後側、舌側等可清潔牙縫、牙周及按摩牙齦,將污糟野一次過沖晒出黎,好似 Deep Clean 深層清潔,水力可調較,可以按摩牙肉,能減少流牙血,患牙肉問題的機會,又唔會好似牙籤咁整傷牙肉,一沖感覺好爽,口臭說拜拜!

評分及評語 (滿分: ★★★★★)

• 易用度:★★★★

• 沖水力道:★★★★

• 實沖清潔效果:★★★★★

• 整體評分:★★★★★

Advertisement

** 是次產品由品牌提供,謝謝 **

-----------------------

希望大家睇我的試用分享文,

如有產品試用及活動邀請, 歡迎聯絡我,謝謝 !!!

Advertisement

Email: magicsiuyee84@gmail.com

Instagram: https://www.instagram.com/siuyeeng0111

Facebook fanpage: http://www.facebook.com/magicsiuyee84

本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

magicsiuyee
我係Siuyee,是一名美容生活博客,分享一切自己所見所聞,愛情同平常生活點滴。 ?Ms. Ng be Mrs. Kwok ❤韓國 ❤買化妝品護膚品 ❤鬆弛熊 Rilakkuma