#Beauty

做完高能量療程,我一定會用佢!

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

平時啲朋友除左問啲高能量療程邊度做好啲之外
☝?另一個想問嘅問題就係:
「你做咁多高能量treatment,又Hifu又Picway咁,塊面唔會好刺激同埋好易敏感咩?聽人講高能量療程會令塊面好乾?」
係架!做完高能量療程的確會好乾,但係只要做好修復步驟?就唔洗怕架喇

.

除左之前提及過會食supplement ,我仲會用唔同嘅修復護膏產品✨
最近就試左呢款喺美國??大熱嘅First Aid Beauty Ultra Repair Cream 強效保濕修復面霜?
First Aid Beauty呢個美國護膚品牌嘅包裝係富有美式風格嘅設計?品牌仲提倡「三無」低敏護膚嘅革新思維:包括❌人造香料、❌色素、❌酒精,而且仲係反對動物測試?添,除左愛護顧客嘅皮膚仲愛護大自然?


呢款皇牌產品FAB強效保濕修復面霜仲榮獲全美最具權威性同公信力嘅美妝刊《Allure》?「Best of Beauty」大獎
而且佢仲獲皮膚科專家認可✅為 Clean Beauty,有效拯救敏感肌?First Aid Beauty主張嘅Clean Beauty護膚理念,係透過多重嚴格挑選最純淨無害嘅原材料去確保成分係做到真正嘅「三無」‼️之後仲要經過深入嘅臨床試驗同埋過敏測試,證實?不含麩質、堅果、油脂同埋大豆,先可以獲到皮膚科專家認可?保證唔會刺激皮膚,仲有效保護、修復、改善敏感肌膚添 .
唔好以為正野就一定要好貴?☝?First Aid Beauty出左名係性價比好高,仲有平價La Mer之稱?
佢嘅成分包括有:
✔️膠體燕麥粉
佢係FDA✅認證護膚品成分,可以幫助舒緩因濕疹同埋其他皮膚問題引起嘅痕癢不適
✔️乳木果油
含有豐富維他命、礦物及必要的脂肪酸,能滋潤肌膚,保護肌膚屏障。
✔️尿囊素
有助舒緩鎮靜肌膚
✔️FAB強效抗氧化劑
含有甘草根、小白菊和白茶,提取物,有效抵禦環境侵害
.
呢個獨特嘅配方下,用一次之後皮膚即時提升169%水分,仲有長效⏱保濕功效,特別幫助到修復同埋保護我呢啲成日做高能量療程嘅脆弱肌膚,喺做完高能量療程後可以即時舒緩皮膚嘅繃緊乾燥、瘙癢不適?品牌主張用健康無毒嘅親膚原材料去幫助每位受敏感肌、濕疹等皮膚問題困擾嘅女生恢復皮膚固有嘅自生能力


.
❤️用後感❤️
本身我塊面都易出油,所以好怕用啲黏笠笠嘅護膚品block住皮膚,FAB呢款皇牌強效保濕修復面霜?正正貼合到我嘅需要?佢嘅質感好細滑得黎仲唔係黏膩質感,輕輕一推就搽得好均勻,唔會過度拉扯到皮膚✨特別喺做完picoway之後果幾日用,本身紅卜卜嘅面部皮膚好快就消左紅,感覺到用完之後皮膚冇咁崩緊,而且摸落塊面冇咁乾?黎緊冬季用佢就一定唔洗怕會乾燥、爆拆,以往我一皮膚乾燥就會瘙癢不適,忍唔住R,令塊面(特別鼻哥?附近位置)甩皮又損曬?相信今年有呢款FAB皇牌就冇有怕!☝?


.
聽完分享係咪覺得好心動?呢?
FAB嘅產品之前經上網代購先買到,而家終於係香港??有專櫃喇,今個10月First Aid Beauty已經喺尖沙咀、海港城同埋銅鑼灣時代廣場 FACESSS 隆重登場喇?快啲去選購啦?
.
@Firstaidbeautyhkg
www.firstaidbeauty.com.hk
.
.
.
#hkig #hkinfluencer #influencer #microinfluencer #hkiger #hkgirl #hkgirls #写真 #ありがとう #コーデ #discoverhk #discoverhongkong #hkblogger #hkkol #hkbeautyblogger #portrait

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。