#Beauty

▌護膚 ▌♡新產品♡ IPSA全新緊緻淨肌排毒精華 Serum 0 ✿ 助妳面部排毒去腫

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

屋企添加咗新成員,除了要努力工作,夜晚仲要照顧BB,有時想寫吓Blog都無時間,長期唔夠瞓,日夜顛倒,肌膚嘅新陳代謝唔穩定,產生「肌底毒素」,皮膚變得粗糙暗啞,亦令到淋巴阻塞,水腫包包臉就咁跟住咗我啦><”


不過好幸運,我可以接觸到IPSA科研多年研發,新推出嘅Serum 0緊緻淨肌排毒精華。專門針對我地呢D都市肌膚問題,幫肌膚#排肌底毒素,同時#緊緻去水腫,重拾#水潤小顏。

IPSA Serum 0 緊致淨肌排毒精華

HK$700/50ml


Serum 0主要功效:排毒、水潤、小顏,入面有個配方叫0 Complex排毒複合物,即係由楊桃、魚腥草及綠茶葉等萃取組成嘅精華,可以有效舒緩淋巴系統,幫助排走肌膚多餘水分,改善肌膚水腫。

Advertisement


質感係輕身嘅gel,好輕爽,好容易俾皮膚吸收,可以令後續護膚品吸收得更好。


想完美咁發揮Serum 0嘅功效,就要用IPSA團隊專門設計嘅一套獨特「0 Method」按摩手法,藉着按摩令肌膚有效排走老廢物質,從而緊緻臉部線條與改善肌膚浮腫,重拾#水潤小顏


洗面同柔膚水後使用,泵3泵Serum 0 緊緻淨肌排毒精華用於全臉,亦可添量配合按摩使用。


「0 Method」按摩手法

1. (上圖) 使用大拇指和食指夾住下巴。用大拇指按壓,同時用手沿著臉部線條滑向耳朵下方。 (重複3次)

2. (左圖) 手呈握拳狀,置於鼻翼旁邊的顴骨下方,像是沿著顴骨往上提拉,一邊按壓,一邊將手移動至耳朵前方。(重複3次)

Advertisement

3. (右圖) 用中指按壓耳朵前方的淋巴結,同時也按壓耳朵後方。之後用手按壓頸項的正側面,滑向鎖骨淋巴結。


按摩後記得配合埋(流金水)THE TIME RESET AQUA 生肌水源素,可以加強保濕,一次過解決去暗粒、抗氧、控油、亮膚、細緻多種肌膚問題,水潤小顏。

IPSA TTR Aqua W 生肌水源素

HK$320/200ml

Advertisement


用咗3星期,我覺得水腫真係減退咗好多,輪廓出返黎,蘋果肌提升,浮腫臉減退一半。長期缺乏休息嘅情況下有呢個效果,我自己就好滿意。

想知道自己肌膚毒素有幾高?

即刻click去免費登記升級版IPSALYZER肌底毒素測試同換領全新Serum 0體驗裝: https://bit.ly/2m1zrPN


想了解更多IPSA產品可瀏覽: www.ipsahk.com

 

 

Advertisement

產品及有關資料由客戶提供

 

歡迎聯絡試用/食或出席活動事

聯絡: strawberry3bbb@gmail.com

 

免責聲明: 

本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Strawberryb
覺得人應該任何年齡都不要放棄扮靚嘅權利,抱負能試盡不同美妝護膚、朝流時尚產品,望能有生之年能分享給所以朋友。