#Love

Siuyee 懷孕記小分享 – 加入媽媽會+ 參加產前講座 PART 1 05/2019

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

話說我自己係新手媽媽,第一時間就係搵下入邊個品牌媽媽會,參加左媽媽會之後除了有迎新禮物之外,入左會之後就可以聽下產前講座,產前講座既禮物都好豐富,透過各方面的吸收懷孕和坐月既知識。先分享 PART 1 先 🙂


1. 樂兒網 Cheer Baby http://www.cheerbaby.hk/

Cheer Baby 提供一站式服務,一次過免費加入多個媽媽會,不用分開多次逐個媽媽會報名填表。可以自由選擇入個別媽媽會。主要是奶粉的媽媽會、臍血貯存、尿片等。我上網登記後樂兒網就會發一個短信,按他們的指示填寫資料和預約上去他們位於佐敦的公司拎媽媽會所送的迎新禮物就可以喇。Cheer Baby 亦有舉辦產前講座,之後就有分享。

2. 雀巢 https://www.nestlebaby.hk/user/register

參加雀巢防敏1000天 – 準爸媽湊B實戰坊

地點: 旺角帝京酒店六樓喜宴堂

內容: 由孫錫鴻醫生講生仔過程

關鍵防敏1000天 – 註冊營養師

Advertisement

這個是我第一次參加的產前講座,第一次報名就抽中,講順產定開刀,見孫醫生講順產好處,相信要慢慢了解一下,場裡面亦設有攤位講換片,奈何太多人睇唔到了。禮物包有 : 思詩樂嬰兒衣物液、思詩樂潔膚棉產品試用裝、GOO.N尿片、Cetaphil試用裝、瑞士寶寶試用裝、Baby Swipe 濕紙巾、Betadine 女性潔膚液、雀巢袋、雀巢紗巾和包被。

3. 美素佳兒 https://web.friso.com.hk/hk/frisomumclub#

這個是我第二個參加的產前講座,第一次報名就抽中,在尖沙咀金域假日酒店舉行,會場有媽媽奶試飲有兩個環節,i) 專業營養師分享懷孕期寶寶營養需要,有小互動答問題,拆解準媽咪飲食煩惱,ii) 註冊護士教授及示範寶寶沖涼、掃風同按摩技巧。

禮物包有貼心實用<懷孕三角枕>,懷孕時期可作側睡或墊腳用途。

Advertisement

4. 美贊臣 : http://www.meadjohnson.com.hk/pclass

這個是我第三個參加的產前講座,第一次報名就抽中,在旺角康得思酒店舉行,司儀是前藝人伍文生,會場有小遊戲送BB車掛袋,另有Enfinitas媽媽藻油DHA和媽媽奶整既甜品試食。

第一節由譚一翔醫生講解 BB 健康需知,第二節由謝曉明醫生講生產過程。

我在會場用$100買價值$268的Enfinitas媽媽藻油DHA,好後悔買得一盒 >__<。

完場填好問卷禮物就會有U形枕和Mustela 試用套裝,U型枕在日後餵奶和時會很好用的!

Advertisement

5. 敏兒安 T21 Express x 媽寶學院

http://www.mabiouni.com/membership-join/%e6%88%90%e7%82%ba%e6%9c%83%e5%93%a1/

如果你有做 「敏兒安safeT21express™」快速血液測試,就可以登記媽寶學院做會員,參加產前講座。「生育前後點算好」講座是我第四個參加的產前講座,第一次報名就抽中,在大角咀紅十字會中心舉行,由陳心怡醫生講解懷孕各類注意事項,分享咗唔少生育前後護理心得,最特別係生育後傷口處理問題,有Q & A 醫生環節。

完場填好問卷和媽媽會表格,禮物包有Mides 包被、美贊臣尿片墊、美贊臣安嬰兒Enfamil D-Vi-Sol 維生素D補充劑試用裝、瑞士寶寶試用裝、Mustela 試用套裝、雅培針卡袋、雀巢兒童口罩、紗巾、八珍薑醋卷和免費薑醋送貨卷。

** 暫時分享到呢度先,好快就有 PART 2 睇 ~ **

------------------------

Advertisement

希望大家睇我的分享啦,

如有產品試用及工作坊邀請,歡迎聯絡我,謝謝~~

Email: magicsiuyee84@gmail.com

Instagram: https://www.instagram.com/siuyeeng0111

Facebook fanpage: http://www.facebook.com/magicsiuyee84

本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。

如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

magicsiuyee
我係Siuyee,是一名美容生活博客,分享一切自己所見所聞,愛情同平常生活點滴。 ?Ms. Ng be Mrs. Kwok ❤韓國 ❤買化妝品護膚品 ❤鬆弛熊 Rilakkuma