#Beauty

改善經痛 由改善內分泌開始

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

早前都有分享過由種種的壞習慣,加上現代女性的各種壓力,會令到女士們每月經期黎的時候唔暢順,甚至不易懷孕。為了抗拒皮膚的衰老,我們會做Facial的Treatment。但其實女士的卵巢調理,就要由內分泌著手。

為了針對我嚴重的經痛,我試過全解凍飲,就連食麥當勞快餐都轉飲熱飲(。ì _ í。) 我真係試過,但真係唔work⋯⋯ 所以我就試下由調理內分泌著手去改善。

面部的護理療程每區都有好多選擇,但內分泌的療程真係唔係周圍都有。早排係網上見到係銅鑼灣的skylife BEAUTYLAB就有用英國Lanluis的天然Body產品及高科技結合的「Lanluis還幼養顏內分泌泌療程」。

skylife曾經得到多個獎項,加上位置係銅鑼灣呢個黃金地段,又有不同的指甲、面部及身體的療程,係一個好的選擇。

Advertisement

療程的房間以簡約設計,環境都算幾舒服,可以放鬆身心。

療程共分為四個部分⋯ 第一部分先用Lanluis 的精油推背,精油的味道令我好舒服好放鬆。按摩師仲幫我重點按八髎⽳,呢個穴位可以接通女性的子宮及卵巢,舒解婦科病。手按後,按摩師再用聲頻儀去幫我碌背,可以有效排水排毒。

碌完背後,就要翻身做腹部暖宮托宮按摩啦。按摩有別於一般的按肚,佢唔係係面層就咁推就算,而真係‘按’落去。今次的按摩仲會按埋肚臍,由於肚臍係唯⼀睇得到的吸收通道,我們仲係BB個時,我們都係靠肚臍黎吸收養分。

Advertisement

今次的療程程仲會透過托宮的手法,去調整因地心吸力及衰老而導至子宮下垂。整個過程配合埋呼吸,托的時候有少量的”怨”的感覺,但又唔係痛。

之後再配以Lanluis的聲頻儀再係肚上排水,手按加機碌之後,個肚都扁左DD (笑)

步驟三就用幼養顏中藥粉及草本精華mix埋一齊去做一個肚臍膜。中藥粉包括多款行氣活血的藥材,改善月經不調及痛症。

Advertisement

為了令效果更明顯,按摩師再幫我加了一個暖暖的還幼養顏暖宮秘貼,用熱力將把草本粉的功效逼進腹腔,加速吸收。

敷了20-30分鐘之後,係肚臍內仲有D”水”,按摩師話我個肚都算幾濕。相信定期做呢個Treatment,每次敷完肚臍內的水會愈黎愈少。

如果大家都有經痛,都可以考慮下由內分泌,由內而外去改善。想知更多的資料,可以到skylife的Facebook去查詢哦。

m

skylife BEAUTYLAB

Advertisement

Facebook專頁:https://www.facebook.com/skylifebeautylabnailspa/

地址:銅鑼灣白沙灣道8號1樓

Lanluis Facebook專頁:www.facebook.com/Lanluis-England-230373263781266

=====================================

服務由skylife BEAUTYLAB提供,但以上分享全屬個人感受。

| 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

冰糧派出所
大吃大喝之芭蕾女孩。最愛線條簡單、性格傻傻的奇怪東東。十分喜愛去嘗試新野 \(//∇//)\ | 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com