#Beauty

家居必備法寶 — 德國品牌 Elastoplast( 易理妥 ) 全方位修復護理傷口/疤痕

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

有時唔小心整到有傷口,流血都會好怕傷口會發炎留疤痕。
最近發現一個品牌係個不錯的選擇,就係Elastoplast( 易理妥 )。

呢個德國品牌係做到全方位修復護理傷口,最近出的三種產品都係相當不錯,最合適買定放係屋企備用,分別係特強防水膠布(100% 防水抗菌,粘力夠強)、傷速 癒防疤膏(可以促進傷口愈合快普通的2倍,能減少疤痕形成)和褪疤貼(3星期內可有效減退疤痕)。

呢款特強防水膠布100% 防水抗菌、粘力夠強,同其他品牌比較,佢既質料較薄同貼身。

一盒有兩款唔同形狀,一盒一共有20片,正方形同長方形,而且最正係佢唔似普通膠布咁易甩,有時我地女仔著新既平底鞋/高跟鞋都實會用膠布貼係D腳跟位,我用過佢就唔會再想用普通膠布,因為用左一日完全無甩過,夠哂貼身,而且仲適合輕微外科手術後使用,連游泳都可使用,大家睇圖都可睇得出佢有幾薄身同貼身。


Advertisement

另一款褪疤貼可做到三星期有效減退現有疤痕,有效淡化平伏新舊疤痕,用後3星期效果開始明顯,最正係不含藥性,連小朋友都可使用,就連剖腹的手術疤痕都可以用。

每日一片。一盒有21片,呢款有明顯既厚度,而且有少量彈性,感覺不錯。
我另一半最近都有受傷後的疤痕,所以用係隻腳到,用後疤痕減淡。

有超過95%用家認同有效退紅、淡化疤痕及改善外觀。
• 適用於面部及身體任何位
• 針對凸起及帶紅的新舊疤痕
• 無須按摩,一貼方便易用
• 配方不含藥性成分, 94 %認同溫和不致敏
• 具彈性及透氣,運動及淋浴時均可使用

我會係另一半清潔好皮膚後,幫佢貼係傷口位置,完全蓋過疤痕,需要時可用見於一片,記得每天都要更換。

*請物使用於未癒合或灼傷的口上
*產品有乳膠成份,有機會引起過敏症狀

另一款傷速癒防疤膏,可減少疤痕形成,12日快速見效。如果有刀傷,擦傷就可以馬上用佢,連敏感性皮膚都可以用。
佢係JELLY既質感,不含動物性衍生物質,減低引起敏感的機會,用於皮膚上感覺清爽,沒負擔感。
係受傷部位,止血後清潔傷口後可使用,每日1-2次,輕輕上薄薄一層,使用到傷口完全結疤後才停止。

Advertisement

大家如果有興趣可以即上佢地既FB了解清楚:
https://www.facebook.com/Elastoplast.hk/

#全方位修復護理傷口 #特強防水膠布 #100 防水抗菌粘力強 #傷速 癒防 疤膏 #促進傷口 癒合快 2倍減少疤痕形成 #褪疤貼 #3星期有 效減退現疤痕

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。