#Food

親子朋友聚餐皆宜 ~古琴雅苑 ~

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

未放暑假就已經不停有活動,信義妹都已經有一個暑假黑幾度既心理準備,如果可以附帶瘦多幾磅就更好啦~~~~

約咗諾諾遊記一齊出去行個圈遊遊下,遊到攰就梗係要搵食架啦~~~

諾媽有夠細心,一早就已經準備好食飯地方 ~ 古琴雅苑 ~

 呢度係食正宗的北京烤鴨及傳統淮揚菜,負責北京烤鴨的師傅係師承北京百年傳統北京填鴨老店 – 「全聚德」。絕對有品質保證。講到信義妹滿心期待。

原來呢度有小朋友大愛的兒童餐,精緻既餐具吸引小朋友安坐,仲有填色可以俾小朋友打發時間,只要4歲以下就可以有免費兒童餐($68)架啦~ 係免費架!!!!講咗配套,兒童餐有咩食呢?

有醬爆肉絲伴荷葉包、上湯浸小棠菜、杞子桂花糕和冬瓜薏米水。而菜式都係少油鹽糖,啱曬信義妹所需。

啲細既有野食,就輪到大人食啦~~ 由於大家都餓底,所以都點得比平時多。

先來一個 午市4人餐(A餐) $648

再來幾個味遊。盛夏限定菜式~~~

4人餐有咩食呢~~~

花雕醉雞

Advertisement

酒香宜人,雞滑嫰又唔會太生

濃淡得宜,雞肉帶微鹹,雞皮爽而不膩

蔥油海蜇拌黃瓜

青瓜爽脆,海蜇彈牙

味道清爽,唔會太油膩

烤北京填鴨(半)

分幾個部份食,

一口酥(鴨的胸部,皮多肉少)入口即溶,沾上砂糖或者蜂蜜黃梅醬食,更有不同的味道層次。

其他部份可以配青瓜、京蔥、哈蜜瓜,餅皮和醬汁  ,鴨肉油脂分怖平均。入口不油膩,加上有哈蜜瓜,青瓜等口感清新。

Advertisement

紅燒獅子頭 Braised Meat Ball with Cabbage

肉稔又香口,鹹道適中。 旁邊的小棠菜吸收曬獅子頭的醬汁,多重滋味享受。

開水白菜 Steamed Cabbage in Supreme Soup

見到名以為係無味食品。原來都 唔係。帶少少鹹味,但正好同之前的烤鴨做一個強烈對比。

木桶包菜飯

飯夠乾身,粒粒分明。

雖然見到好似好濃味,但又唔會好鹹,配上生菜包來吃,就清爽感覺番曬來~~~

額外加的味遊。盛夏菜式

海參鍋巴 $228

海參係原鍋上,下面仲有火熱住,保持溫度令到菜式保持應有的質素。海參配冬菇冬筍係絕配。幾種不同質感配搭,再加上脆口鍋巴沾上汁伴上餸,多重口感滿足喜歡吃香口的大家。

花雕醉肘子$228

豬手呀~~~信義妹最愛因為有大量的膠原蛋白,年紀大啦~~~要努力補充膠原蛋白~

好多人唔喜歡豬手係因為帶骨,呢個係骨肉分離架!唔駛怕啦~~可以大大啖食啦~

Advertisement

皮不膩帶爽,肉唔會過鹹,淡淡鹹味已經帶出花雕酒香氣。

醋椒魚  $168

石斑切片,肉質滑而不散。明顯石斑都有做gym

啦~~哈哈哈

呢個帶少少酸微微辣,湯頭香濃,聞有少少鹹香味,食既時候,鹹味適中,魚片沾上湯美味層次升級。帶上少少酸更令人開胃。

蔥燒富貴魚 $228

今日一枱魚友所以我地都叫多兩味魚食~~~

富貴魚又叫多寶魚,信義妹多數食既係蒸,今日難食就梗係食平時唔成日整架啦~~~就係炸啦~~~~哈哈哈

魚外脆內軟,呢個正宗可以連骨都食埋,帶有孜然粉既香氣,令到鮮味提高。不愛酸甜可以不沾汁,但愛酸甜就記得要沾啦~~~~因為沾後除咗食到鹹味,仲可以因為醬汁既酸甜,令到魚既味道昇華。

甜品一向都係女人既第二個胃,各自點了自己所愛

腰果露 $29

香滑濃稠,陣陣腰果香氣撲鼻。仲有少少顆粒增添口感,味道唔會太甜,適合現今健康之道。

讚好古琴雅苑專頁,仲會送豆漿一杯架~

Advertisement

 

獨食必肥隨意門:

古琴雅苑

地址:灣仔皇后大道東202號QRE Plaza 19樓

電話:2351 0528/6993 1025

營業時間:星期一至日 11:30 – 15:00;17:30 – 23:00

古琴雅苑

地址:尖沙咀北京道12A號太子集團中心15樓

電話:2882 1582/6993 2195

營業時間:星期一至日 12:00 – 15:00;18:00 – 23:00

FACEBOOK: https://www.facebook.com/zithergarden/

Instagram: https://instagram.com/zithergarden/

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

信義妹
自理虎媽,學術貓媽。同時係瘋狂DIY 二寶媽。只想好好「育兒」,拒「馭兒」。不論係外人眼中我係乜媽,只求做孩子心中最好的媽。 總結媽媽呢份工係 「錢少事多不放假,晚睡早起肝硬化」。