#Beauty

【4年真實用家】隱形眼鏡早午晚大挑戰

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

其實一直都想同大家分享我帶開的隱形眼鏡,我用左呢個品牌已經差唔多4年了,係名乎其實的真實用家!今次除左想同大家分享佢的款式外,更想黎個「早午晚挑戰」,記錄我平常的一日,究竟呢副Con的狀態係咪都咁水潤呢?!

我好鍾意呢個品牌主要係顏色及款式夠多!尤其係Delight Max的即棄One Day隱形眼鏡,佢專為亞洲人的眼球而設計,而且一共出左四個系列,每個系列的顏色及款式都有D唔同,但都係用了夾色處理技術,所以用得安心又放心。

我稱Delight Max為返學返工款,佢的顏色只有黑同深啡色。佢的外框唔係好大,如果大家想不知不覺令對眼更精神的話,就可以揀呢款。我自己就較為鍾意佢的時尚棕(Brown)多D。

早排返工,我都係帶呢個系列的啡色,精神又唔會太誇張,而且有亮精精的感覺。

Advertisement

第二代的Delight Max多左好多顏色揀,佢的外框比第一代更明顯,而且色彩就較鮮明!雖然睇落好似好難Carry咁,但由於我們亞洲人的眼顏色較深,戴上眼其實都無想像中咁誇張架~ 我自己就會係旅行個時,會戴D藍藍綠綠的顏色。早幾年去英國時,仲有外國人讚我對綠色「眼球」好靚添。 (笑)

係五款顏色中,我自己就較鍾意Hazel。顏色較易襯之餘,仲可以有大眼的效果。

哈,呢張相好耐之前架啦~ 雖然戴了好似好誇張的寶石藍(Blue),不過睇落都幾自然 (⁎⁍̴̛ᴗ⁍̴̛⁎)

第三代的Delight Max共有四款顏色,個外框同第二代一樣,但顏色就多了款式可以選擇。Max3係我係咁多系列中,最鍾意的一款。真心,係四隻顏色我都好鍾意,啡色就有埋情深啡(Chestnut Brown)同柔情啡(Honey Brown)兩款深淺不一的啡色可以選擇。

Advertisement

不過我係呢個系列最鍾意的,都係紫玫瑰(Rose Purple)!佢唔係好Sharp的紫色,放上眼就好似暗紫色般,好靚架! (//∇//)

第四代叫Delight Max Beauty,佢鏡片的設計同上三代唔同。佢比第一代的大眼效果明顯,但佢用了點狀而漸變的顏色,所以戴上眼的效果都比第二、三代自然。係呢個系列中,我自己就較鍾意灰忌廉 (Creamy Grey),佢有Max2及Max3的大眼效果,但整體睇落較柔和。

早排去影閨蜜照,我就係用左Delight Max3的Chestnut Brown。影出黎的相,深邃之餘又柔和,襯返晒個日的Soft Tone (下面個個係我)

Advertisement

點解我會用呢個Brand的用咁多年?其實我都試過不同的日本隱形眼鏡,但有D上眼已經覺得吉眼,有D就好快乾,Support唔到我全日。

我每日都早出晚歸,返工就要望電腦全日,放工後就去跳舞或者出街同朋友食飯,基本上每日隱形眼鏡都要由7:30am戴到11:30pm (危險動作,切勿模仿),所以一對令我睇落精神飽滿又可以夠潤的隱形眼鏡真係好重要!Delight的隱形眼鏡用了深層保濕鎖水份子 ,令我Enjoy每日的每個Moment。

今次我就決定做一個隱形眼鏡早午晚大挑戰!比大家知道佢有幾好用啦(⁎⁍̴̛ᴗ⁍̴̛⁎)

朝早10點返工時,對隱形眼鏡水潤有光澤。對完半日電腦又食埋個Lunch,對眼開始有D累,所以滴左一次眼藥水為下半日加加油。到了夜晚7點放工,眼明顯累好多,而且有D紅筋。到了臨訓時,眼睛雖然已經累到一個點,但隱形眼鏡仍然覺得水潤。

Advertisement

呢個品牌除了One Day Con,仲有月拋的Con可以揀。想知詳情同參考的顏色,大家可以去網頁或者Facebook知更多哦~

Delight Hydration Plus

http://www.facebook.com/hk.delight/

http://www.hk-delight.com/

=====================================

產品由Delight提供,但以上分享全屬個人感受。

| 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com

Advertisement
標籤: 隱形眼鏡

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

冰糧派出所
大吃大喝之芭蕾女孩。最愛線條簡單、性格傻傻的奇怪東東。十分喜愛去嘗試新野 \(//∇//)\ | 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com